Laatste bijdragen

• GeraldH
    GeraldH reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    De naam RX2RC klinkt niet helemaal als een overstap naar een ander merk. RX82RC is misschien beter. ;) In ieder geval: Welkom hier! We...
  • GeraldH
    GeraldH reageerde op het onderwerp Vage rem bij regen: RC 300h.
    Ik ga morgen de banden op de juiste spanning brengen zodat ik dat kan testen bij een volgende plensbui.
  • GeraldH
    GeraldH waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp Vage rem bij regen: RC 300h met Leuk Leuk.
    De Toyota/Lexus hybridewagens worden door een brake-by-wire remsysteem vertraagd. Het rempedaal stuurt een computer aan, en de computer...
  • S
    snorlax waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp Vage rem bij regen: RC 300h met Leuk Leuk.
    Opzoeken is niet nodig. Een wiel met een zachte band heeft een kleinere afstand tussen asmidden en raakvlak met de weg en draait dus...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    De RX in de sneeuw is echt prachtig. Het is heerlijk binnen met een boek, glas whiskey, poes op schoot en buiten de sneeuwval te zien...
  • Dirk_S
    Ja, vanmorgen bij mij ook de waarschuwing voor te lage bandenspanning. Snel de bandjes weer op spanning gebracht.
  • R
    RX2RC reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Niet zo zeer iets missen, maar de RX-8 is 20 jaar oud. Wat wel meespeelt is dat het verbruik van 1 op 8 a 9 met de huidige...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Als nieuw lid zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Martin en ik kom uit de Zaanstreek. Na 14 jaar met veel plezier de eigenaar...
  • Frank2b
    Frank2b reageerde op het onderwerp Storing Hybride systeem RX450h+.
    Aaiiiiii de hele kabelboom vervangen ... da's een dure terugroepactie!
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Vage rem bij regen: RC 300h met Leuk Leuk.
    Goede uitleg, ik heb mij altijd al afgevraagd hoe dat nou eigenlijk werkt op onze RX hybride. Nu duidelijk. Dankjewel👍
  • Frank2b
    Frank2b reageerde op het onderwerp Vage rem bij regen: RC 300h.
    Opzoeken is niet nodig. Een wiel met een zachte band heeft een kleinere afstand tussen asmidden en raakvlak met de weg en draait dus...
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde snorlax's bericht in het onderwerp Vage rem bij regen: RC 300h met Leuk Leuk.
    Een kleinere diameter geeft een hoger toerental van het wiel bij dezelfde snelheid. En als een band minder luchtdruk heeft dan wordt de...
  • R
    RX2RC heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
    Als nieuw lid zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Martin en ik kom uit de Zaanstreek. Na 14 jaar met veel plezier de eigenaar...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    wat ik begrepen had was dat zo ver mogelijk in de hoek het beste was, er word daarna nog een afstelling gedaan met DSP. Bij een vriend...