Laatste bijdragen

• levensnevel
    levensnevel waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Als nieuw lid zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Martin en ik kom uit de Zaanstreek. Na 14 jaar met veel plezier de eigenaar...
  • Dirk_S
    Dirk_S reageerde op het onderwerp Storing Hybride systeem RX450h+.
    De RX450h+, de NX450h+ en de RAV4 PHEV hebben de zelfde hybride aandrijflijn. Behalve de 12V accu, zijn over het algemeen niet zoveel...
  • Sam_IS300h
    Een mooi systeem ja 👍, maar er zijn er daardoor ook veel die nooit meer naar de bandenspanning kijken totdat het systeem waarschuwt … en...
  • Paniekje
    2,5 bar is bij mij de ref waarde voor TPMS. Bij 2,2 bar komt de waarschuwing. Zou je natuurlijk zelf kunnen resetten maar dan met je...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus met Leuk Leuk.
    Is toch een mooi systeem, veiligheid voorop(!) en dan nog de duurzaamheid, banden gaan langer mee op de juiste bandenspanning.
  • Paniekje
    Een mooi systeem ja 👍, maar er zijn er daardoor ook veel die nooit meer naar de bandenspanning kijken totdat het systeem waarschuwt … en...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Mooi 🤩 een blauwe RC . Heel veel plezierige kilometers en een warm welkom hier op het forum.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom Martin Prima keuze om de RC als opvolger van de RX8 op de korrel te hebben. Veel veilige km's gewenst.
  • Higgie
    Higgie waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ook hier een RX-8-twijfelaar 😅. Maar dan voor de hobby. ‘k Heb nu een 99’er MX-5 maar wil wel iets comfortabeler met airco bijvoorbeeld...
  • Higgie
    Higgie waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom hier. In 2011 heb ik ooit zitten twijfelen om een RX8 te kopen, maar ben toen uitgekomen bij een Lexus IS200. Sindsdien verslaafd...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom hier. In 2011 heb ik ooit zitten twijfelen om een RX8 te kopen, maar ben toen uitgekomen bij een Lexus IS200. Sindsdien verslaafd...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Als nieuw lid zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Martin en ik kom uit de Zaanstreek. Na 14 jaar met veel plezier de eigenaar...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom op ons onvolprezen forum Martin. Veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst met je RC. Was wellicht...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde KEEZZZ's bericht in het onderwerp Help, ik heb een UX300e gekocht..... met Leuk Leuk.
    Tsja, om op mijn "irritante geluids verhaal" van 2022 terug te komen..... Het went nooit die herrie, of er een emmer onder je auto klem...