Laatste bijdragen

• Dirk_S
    Dirk_S waardeerde 24valvesV6's bericht in het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk met Leuk Leuk.
    Na jarenlang BMW 5 rijden ben ik gezwicht voor de verfijning en betrouwbaarheid van Lexus. Moest wel wat dieper in de buidel tasten...
  • BertIS250C
    BertIS250C reageerde op het onderwerp Windgeruis SC430.
    Ik dacht zelf ook al dat dit niet zo hoorde heel irritant. Maar het is nog garantiewerk maar toch wel lastig dat het nog niet te vinden...
  • BertIS250C
    Het schijnt dat ze dit al geprobeerd hebben, maar ik geef het door. Bedankt
  • BertIS250C
    BertIS250C waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Windgeruis SC430 met Leuk Leuk.
    Ik herken dit verhaal niet bij mijn SC
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Windgeruis SC430.
    Had ik ook bij mijn vorige LS, bleek het kapje te zijn voor het zijraam, een SC 430 heeft ook zo'n kapje waar de spiegel op zit. Als je...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Windgeruis SC430.
    Ik herken dit verhaal niet bij mijn SC
  • BertIS250C
    Dat is een goeie, zal het aan de dealer meegeven. De auto staat momenteel bij hun dus ik kan het nu niet checken
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Niet zo zeer iets missen, maar de RX-8 is 20 jaar oud. Wat wel meespeelt is dat het verbruik van 1 op 8 a 9 met de huidige...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Windgeruis SC430.
    Nope, geen sc, niet meegemaakt. Als het aan één raam te horen is, dan denk ik direct aan raam dat niet uit gelaagd glas bestaat en de...
  • BertIS250C
    BertIS250C heeft het onderwerp Windgeruis SC430 geplaatst in SC.
    Zijn er leden die in het bezit zijn van een SC430 en ook last hebben van windgeruis in de auto aan de passagierszijde? Het is behoorlijk...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
  • ConwayT91
    ConwayT91 reageerde op het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk.
    Wauw! Schitterend! Veel plezier ermee, ben benieuwd hoe hij bevalt als je hem een tijdje hebt :)
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde 24valvesV6's bericht in het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk met Geweldig Geweldig.
    Na jarenlang BMW 5 rijden ben ik gezwicht voor de verfijning en betrouwbaarheid van Lexus. Moest wel wat dieper in de buidel tasten...
  • Lexy
    Lexy waardeerde 24valvesV6's bericht in het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk met Leuk Leuk.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde 24valvesV6's bericht in het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk met Geweldig Geweldig.