Laatste bijdragen

• RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    U vraagt wij draaien šŸ˜‰
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Even een vraag, er is geen Lexus RX 5e generatie topic. Zou het niet handig zijn om een dergelijk topic te creƫren zodat vragen over...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    Wie geeft om het weer als je een poes op schoot hebt ;)
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Dat is toch gewoon een RX 😁 Alle types hebben hun generaties in de sub-menu’s , wanneer gen-5 er nog niet bij staat zou dat wel handig...
  • Raymond Schrave
    In een RX rijden geen stumperds ;)
  • Higgie
    Higgie waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
  • Raymond Schrave
    Ik dacht eerst dat het AliExpress zooi was, maar de prijzen zijn ongeveer vergelijkbaar met wat ik op AliExpress kon krijgen. Het zal...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Ikigai - Life & Times without Lexus.
    In een RX rijden geen stumperds ;)
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    In het sub menu staat Gen5 er niet bij. Ik voel discriminatie van de RX šŸ˜‰. Maar waar kan ik klagen? En zijn er nog gegadigden voor een...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    In het sub menu staat Gen5 er niet bij. Ik voel discriminatie van de RX šŸ˜‰. Maar waar kan ik klagen? En zijn er nog gegadigden voor een...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Dat is toch gewoon een RX 😁 Alle types hebben hun generaties in de sub-menu’s , wanneer gen-5 er nog niet bij staat zou dat wel handig...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Even een vraag, er is geen Lexus RX 5e generatie topic. Zou het niet handig zijn om een dergelijk topic te creƫren zodat vragen over...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Gisteren de tweede passagier op de achterbank , deze keer een mens. De overburen gingen mee naar een etentje 30km verderop. De overbuuf...
  • Raymond Schrave
    Wat is dat toch met die Abo's? Weer zo'n verdienmodel. Gelukkig heb ik de Pro-package van Carista in 2015 gekocht met alle opties...