Laatste bijdragen

• W
    Wellemse reageerde op het onderwerp IS350 importeren uit VS.
    Die BPM die betaald moet worden op een import auto daalt naarmate de desbetreffende auto ouder wordt. Een wat ouder exemplaar met weinig...
  • Jvdn
    Jvdn waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp GS450h (2013) President Line | Full option met Geweldig Geweldig.
    Beste mede-forumleden, Mijn GS moet plaats maken voor een RX, dus daarom gaat deze nu in de verkoop. Info: KM-stand: 273.000 Bouwjaar...
  • Jvdn
    Jvdn reageerde op het onderwerp Van een IS naar een GS.
    Het is alweer even geleden maar het is weer tijd voor een update! :) 23 December gaat de Lexus naar Peterman Enschede voor de 160.000km...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Sam_IS300h's bericht in het onderwerp Sproeierleiding is300h met Leuk Leuk.
    Sorry hoor, maar van dit verhaaltje heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Toen Xenon nog helemaal hip was, reden vele auto's rond met de...
  • M
    MartinKorT reageerde op het onderwerp Vraagje over tpms.
    Inmiddels zijn alle 4 de sensoren vervangen, binnenkort de auto even netjes laten poetsen en dan komt die helaas te koop
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Hybrid System Has Stopped.
    Dank @robtp09 Contact met m'n garage gehad, donderdagochtend ga ik langs voor de accuwissel. Gedurende die wissel uiteraard die meer...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Nieuw uit Amsterdam.
    Klopt, dit jaar zijn de dure reparaties geweest. Complete luchtveerpoten -voor- vernieuwd/gereviseerd (garantie) en vorige week de...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Sproeierleiding is300h.
    Sorry hoor, maar van dit verhaaltje heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Toen Xenon nog helemaal hip was, reden vele auto's rond met de...
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp Nieuw uit Amsterdam.
    Ja ik heb hem ook als youngtimer inderdaad. Ik hoop dat er nog een soepeler overgangsregeling komt. Is wel lekker dat je alle kosten...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Sproeierleiding is300h.
    Dat is mogelijk geen goed idee. Afgezien dat je dan bij slecht weer handmatig af en toe de koplampen zult moeten reinigen om nog iets te...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Wow Wow.
    als we toch het meeldraadje aan het uithangen zijn....
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Hybrid System Has Stopped met Leuk Leuk.
    @levensnevel ik heb recent in mijn rx een nieuwe accu gehad van de dealer. Zal ik kijken wat ik heb gekregen?
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Hybrid System Has Stopped met Leuk Leuk.
    Ik heb 2 jaar terug (zelf) een Varta AGM accu in de NX gezet, doet het prima. Zal even zien of ik kan achterhalen welke precies. Edit...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Voor mensen die denken; "dat wil ik ook, maar bij mij lukt het niet". Ik heb al bij twee Lexussen meegemaakt dat het niet ging, maar dat...