Laatste bijdragen

• Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik zou ook gaan voor een schakelbak. Mocht je later ooit een verhuisbus oid nodig hebben is dit toch vaak een schakelbak. En bij sommige...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Waar we woensdag nog half ingesneeuwd waren ging het rij-examen van mijn zoon vandaag door. Met redelijk schone hoofdrijbanen en regen...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Jump starter gezocht! En wel hierom…….
    Ik heb de noco gbx45 1x nodig gehad. Met de 350h totaal geen probleem. En ik sluit hem aan bij de motor. Onder het rode plus kapje en...
  • Higgie
    Het maakt niet uit waar je de booster aansluit, maar hoe dichter bij de 12 volt accu hoe beter, want dan heb je minder...
  • Higgie
    Higgie waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Jump starter gezocht! En wel hierom…… met Leuk Leuk.
    Disclaimer: geen plug-in hybride maar full hybrid hier. In het instructieboekje van de mijne staat dat de startkabels op die plus-klem...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Lijkt me heerlijk. Jammer is dat hij pas na de zomervakantie 18 wordt. Dus dit jaar is hij beperkt tot alleen Nederland. Mag hij rijden...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Mooi, is dat hè? Heb hier ook goede herinneringen aan. Onze zoon Joster ook op zijn 17 het rijbewijs gehaald. Die zomervakantie een vier...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk wel fijn dat hij dinsdag een rijles heeft gehad echt in de sneeuw en dan vandaag afgereden met vies...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Sam_IS300h's bericht in het onderwerp All season banden met Leuk Leuk.
    Opgeklopte commercie, dat is wat overtrokken. Bepaalde bandenmerken, proberen daadwerkelijk flink te investeren om consistente banden op...
  • HondaFan
    Dit zat ik te kijken en ik zie dat een dealer in de VS waarschuwing geeft waar je niet de negatieve klem moet zetten. Ook vind ik het...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Waar we woensdag nog half ingesneeuwd waren ging het rij-examen van mijn zoon vandaag door. Met redelijk schone hoofdrijbanen en regen...
  • Lexpeter
    Lexpeter waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Ervaringen met een GS 450h uit 2013 met Leuk Leuk.
    Ja - eerst de hoogte en eventueel de helling van het zitvlak, dan de stand van de rugleuning en vervolgens eventueel ook de lendensteun...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp All season banden.
    Opgeklopte commercie, dat is wat overtrokken. Bepaalde bandenmerken, proberen daadwerkelijk flink te investeren om consistente banden op...
  • HondaFan
    Precies ook mijn gedachte voor de aankoop van de booster. Welk type moet je kopen? net voor mijn Lexus ingegeven in Gemini. Idd moet de...
  • Raymond Schrave
    Precies ook mijn gedachte voor de aankoop van de booster. Welk type moet je kopen? net voor mijn Lexus ingegeven in Gemini. Idd moet de...