Laatste bijdragen

• B
    Ja…. werkt precies zoals ik hoopte. Als ik ga bellen vanuit de carmedia belt hij handsfree. Als ik bel vanuit de handy belt hij ook...
  • Higgie
    Je bent te doemdenkerig.... Er zit genoeg reserve in de HV accu om de ICE te starten, zelfs als je de auto met "lege" accu weg zet. Het...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    We moeten niet vergeten dat het Lexus-hybridesysteem de aandrijving heel geleidelijk en soepel naar de wielen brengt. Vooral bij de CT...
  • Raymond Schrave
    Volgens mij zit er een beveiliging op de hybride accu. In die zin dat de lading niet boven een maximum en onder een minimum komt. Dat...
  • Raymond Schrave
    Fijn dat het nu opgelost is. Als je gebeld wordt, dan gaat het allemaal via de ML in de wagen? Goede verstaanbaarheid? Ik ga het ook nog...
  • Primi
    Primi waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    We moeten niet vergeten dat het Lexus-hybridesysteem de aandrijving heel geleidelijk en soepel naar de wielen brengt. Vooral bij de CT...
  • B
    Beste allemaal. Het probleem is opgelost en hij hoefde niet eens helemaal terug naar de fabrieksinstellingen. Het is gewoon menu, en...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Een schakelrijbewijs, hij is een enorme autoliefhebber en wil daar later mogelijk iets mee doen. Bijna alles uit het verleden wat mooi...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Jump starter gezocht! En wel hierom…….
    @HondaFan Zoek de vergelijking tussen gb40 en de gbx45 en maak dan de keuze wat je voorkeur heeft Met name kwa usb en snelheid laden is...
  • L
    LHM reageerde op het onderwerp Spiegels automatisch laten inklappen?.
    Vandaag heb ik het pakketje ontvangen. Op YouTube een filmpje gevonden over de installatie. Eerlijk halve moet ik zeggen dat de...
  • Raymond Schrave
    Mocht ik het ooit nodig hebben bij mijn RX, dan gelijk de achterklep open, plastic kap open en voila de 12V accu. Vooropgesteld dat de...
  • O
    Haha fantastisch zoveel reacties. Hier mijn update: Klik. Klaar! Gewoon een ingebouwde klikstand, hebben die Lexus engineers keurig...
  • HondaFan
    Vandaag had ik de Lexus dealer aan de telefoon, ivm accu problematiek, terugroepacties en de deurklink. De dealer heb ik wel vertrouwen...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik heb ook rijles gehad in de sneeuw. De instructeur zei: "Vandaag gaan we een parkeerplaats opzoeken en dan gaan we even met de auto...
  • Darkmatter
    Darkmatter waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Waar we woensdag nog half ingesneeuwd waren ging het rij-examen van mijn zoon vandaag door. Met redelijk schone hoofdrijbanen en regen...