Laatste bijdragen

• Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    PDA en voorloper ACC weten niet dat de weg erg glad is, dus niet gebruiken en zelf afstand houden lijkt me het meest wijze.
  • Higgie
    Ja, natuurlijk heeft iedere Lexus dat, is zelfs al jaren verplicht, net als ESP. Ik wil alleen maar zeggen dat als je bijvoorbeeld...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    En wat doet de PDA bij glad en besneeuwd wegdek.? Als de auto voor me fors afremt reageert de PDA. Ik zou me kunnen voorstellen dat het...
  • NX F-Sport Driver
    Ik heb in mijn agenda gezet dat ik noco 45gbx elke maand effe moet checken. Ik moet zeggen dat ie zijn lading erg lang vasthoud. Zo nu...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Dat heeft elke Lexus toch? Zo’n beetje basic veiligheid
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    De mijne heeft ABS die prima werkt, ik kan vol remmen én blijven sturen.
  • Higgie
    De mijne heeft ABS die prima werkt, ik kan vol remmen én blijven sturen.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Je kunt ‘m snel in N zetten, maar dat vergt wat training in automatisme .
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Je kunt ‘m snel in N zetten, maar dat vergt wat training in automatisme .
  • HondaFan
    Ik heb de mijne gekocht, met een etui erbij. Kost wat extra, maar ik vind het wel prettig om een mooie houder ervoor te hebben. Bij mij...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Maar ja, als je het gas loslaat gaat de wagen evengoed remmen vanwege het hybride verhaal. Bottomline: een stilstaand wiel is...
  • Higgie
    Hmmm... Je kunt de jumpstarter beter thuis bewaren bij 20°. Ook een jumpstarter verliest capaciteit bij koud weer. Als de wagen 's...
  • Raymond Schrave
    Huh, lexusriempje? Laat eens zien? Ik heb alleen een paar bevestigingsbpinten in de bak vlg mij…. Ik heb een krat van Appie waar wat...
  • A
    AvP waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Ruitenwisser uitslag richting a-stijl met Leuk Leuk.
    Het ruitenwissermechanisme heeft een vaste slag en werking. Je zou eventueel kunnen vragen of ze de stand van beide wissers iets hoger...
  • A
    AvP waardeerde Yoyoman's bericht in het onderwerp Ruitenwisser uitslag richting a-stijl met Leuk Leuk.
    Je kan als je wissers in service stand zet, met een inbus ze losmaken en ze iets veranderen, maar let wel op dat ze zo staan dat ze niet...