Laatste bijdragen

• Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Was wel een hybride, in een eerder filmpje over deel 1 van de afdaling is dat duidelijk.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Oh jee gestolen 🤣! Ik kan instappen, naast de heg heb ik nog 40 cm. Op de foto door het perspectief lijkt het erger dan het is. Wel ga...
  • PH1977
    PH1977 waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Verhogen IS300H met Leuk Leuk.
    In de tijd dat ik nog Toyota op LPG reed, met de gastank achterin had ik zgn load adjusters laten monteren tegen het doorzakken. Mss is...
  • PH1977
    PH1977 waardeerde RvD's bericht in het onderwerp Verhogen IS300H met Leuk Leuk.
    Nee, ik heb 'm recent omgeruild voor een RX450h+. IS300h is een prima auto maar ik zat sowiezo met het beperkt trekgewicht (maar gewoon...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    In Drenthe voelt het aan als Noorwegen. Alles is wit, maar de temperatuur loopt wel op. Van -11 vanochtend naar nu -5 graden. Enige...
    • 1000031954.jpg
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ach, ik woon in het prachtige Twente, vergelijkbaar met Noorwegen ;)
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ongeveer vanaf minuut 3 de ervaring met een Yaris:
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik denk wel dat moderne systemen er op de een of andere manier rekening mee houden. Bij te bruusk remmen door een of ander systeem dat...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ach, ik woon in het prachtige Twente, vergelijkbaar met Noorwegen ;)
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Gister was het gras in Twente toch een stuk groener dan hier in het eveneens mooie Gelderland 😁
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Hamza's bericht in het onderwerp Even voorstellen na een jaartje met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Hamza woonachtig in Limburg Belgiƫ, ik rijd nu bijna een jaar met een Lexus is300h en ben zeer tevreden over de...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Even voorstellen na een jaartje.
    Welkom! Heel veel rijplezier en wie weet komen we elkaar tegen. Ik ben nog niet bij een meeting geweest, maar het lijkt mij erg leuk.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Hamza's bericht in het onderwerp Even voorstellen na een jaartje met Geweldig Geweldig.
    Hallo allemaal, Ik ben Hamza woonachtig in Limburg Belgiƫ, ik rijd nu bijna een jaar met een Lexus is300h en ben zeer tevreden over de...
  • HondaFan
    Dank je, ja in de zomer een accu pack in de auto laten liggen gaat wellicht ook niet goed. Op werk staat de auto in de parkeergarage en...
  • Hamza
    Hamza heeft het onderwerp Even voorstellen na een jaartje geplaatst in Even voorstellen.
    • 3eeb3e39-fad9-4410-969b-dc0f7a0fba73.jpeg
    • 7142759d-c696-45c5-877f-900d9759a7c2.jpeg
    • c938dcef-1e91-48c4-8f66-da7545975e51.jpeg
    • IMG_7616.jpeg
    • IMG_6181.jpeg