Laatste bijdragen

• HondaFan
    Ook in de zomer? Staat je auto wel eens in Zuid Europa in de volle zon geparkeerd? Lees a.u.b. eerst de handleiding van de jumpstarter...
  • HondaFan
    :ROFLMAO::ROFLMAO:
  • Paniekje
    Ook in de zomer? Staat je auto wel eens in Zuid Europa in de volle zon geparkeerd? Lees a.u.b. eerst de handleiding van de jumpstarter...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Tja, een huurauto waarschijnlijk zonder bijbel en een week studie 😁
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik weet precies wat je bedoeld. Ben daar vroeger iedere twee jaar een dagje heen geweest op verzoek van mijn toenmalige werkgever...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ongeveer vanaf minuut 3 de ervaring met een Yaris:
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik heb een paar jaar geleden een hele dag slipcursus gehad in de eigen MX-5 (ja ja, met sperdifferentieel en ABS, meer niet. Geen ESP of...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Mooie auto, zeker ook in deze kleur. Op de foto zijn nog meer auto's te zien. Rechts een eend, links een Amerikaanse "coupé". Iemand...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik denk wel dat moderne systemen er op de een of andere manier rekening mee houden. Bij te bruusk remmen door een of ander systeem dat...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik denk wel dat moderne systemen er op de een of andere manier rekening mee houden. Bij te bruusk remmen door een of ander systeem dat...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ja, een hele interessante gedachte. Heb ik ook niet bij stilgestaan bij mijn laatste bijdrage. Komt ook dat de LS uit 2011 is en de CT...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ja, een hele interessante gedachte. Heb ik ook niet bij stilgestaan bij mijn laatste bijdrage. Komt ook dat de LS uit 2011 is en de CT...
  • Hamza
    Hamza reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Wauw lekkere kleur combinatie, veel plezier ermee en welkom!
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Slipcursussen zijn bijzonder zinnig voor beginnende bestuurders, ik heb mijn beide jongens een slipcursus laten doen (waar ik zelf bij...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Slipcursussen zijn bijzonder zinnig voor beginnende bestuurders, ik heb mijn beide jongens een slipcursus laten doen (waar ik zelf bij...