Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Deze ochtend -11 graden Celsius..... De afgelopen posts zetten mij wel aan het denken. Ik heb een proactieve rij assistent en die...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Deze ochtend -11 graden Celsius..... De afgelopen posts zetten mij wel aan het denken. Ik heb een proactieve rij assistent en die...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Slipcursussen zijn bijzonder zinnig voor beginnende bestuurders, ik heb mijn beide jongens een slipcursus laten doen (waar ik zelf bij...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    • 1000031949.jpg
  • Dirk_S
    Beste allemaal. Het probleem is opgelost en hij hoefde niet eens helemaal terug naar de fabrieksinstellingen. Het is gewoon menu, en...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Waar we woensdag nog half ingesneeuwd waren ging het rij-examen van mijn zoon vandaag door. Met redelijk schone hoofdrijbanen en regen...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Zojuist met -6 graden naar huis gereden en ik doe precies dat: al die dingen uitzetten. Alleen op de snelweg, die gewoon schoon was...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Zojuist met -6 graden naar huis gereden en ik doe precies dat: al die dingen uitzetten. Alleen op de snelweg, die gewoon schoon was...
  • Primi
    Primi waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik heb motorrijles gehad in de winter, en examen gedaan toen het net begon te sneeuwen/hagelen. Bij aankomt op de CBR locatie kreeg ik...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Goede overweging! Als jij niet hard kan remmen vanwege gladheid kan niemand in de rij dat. Sowieso houd ik zelf extra afstand. Wat ik...
  • HondaFan
    Heb gelukkig nog een noodsleutel voor de kofferbak.
  • Mwi
    Beste allemaal. Het probleem is opgelost en hij hoefde niet eens helemaal terug naar de fabrieksinstellingen. Het is gewoon menu, en...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Goede overweging! Als jij niet hard kan remmen vanwege gladheid kan niemand in de rij dat. Sowieso houd ik zelf extra afstand. Wat ik...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    En wat doet de PDA bij glad en besneeuwd wegdek.? Als de auto voor me fors afremt reageert de PDA. Ik zou me kunnen voorstellen dat het...
  • NX F-Sport Driver
    Hallo @Bobusa (en anderen) Bij deze mijn reactie; Ik heb de film bekeken en het is een aardige review maar mij valt op dat deze heren...