Laatste bijdragen

• Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Dan kan ik ook niet uitblijven. Dit is mijn lijst van auto in bezit gehad / gereden Toyota Carina TA20 [in het jaar 1989] Renault...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Vocht.
    Ik weet niet hoe de kachel-constructie bij de Lexus is, maar ik ken voorbeelden van andere merken waarbij een verstopping in de drain...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Vocht.
    Wat je beschrijft werkt in de praktijk niet, omdat je voor het afvoeren van lucht altijd verse buitenlucht moet aanzuigen die de oude...
  • Avontuur
    Avontuur waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Vanzelfsprekend Lexus de beste met Leuk Leuk.
    Wellicht een beetje burgerlijk nieuws maar voor de kenners niets nieuws 😊 BYD en Tesla zijn dan wel weer verrassend.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik vind de RAV4 plug in hybride het dichtst bij de NX komen en de XC60(2019 model) beetje tussen de RX en NX hangen. Maar de geluids...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    Wat een opluchting! :trollface:
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Wat een opluchting! :trollface:
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Webasto in RX450H met Leuk Leuk.
    Hier nog een 😇. Ik heb er naar geïnformeerd. Mijn IS250 kreeg de afgelopen jaren meer last van vocht in het interieur in de...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik rij en ervaar liever zelf 😀. In mijn auto rijdende carrière had ik voor werk veel huur bakken gereden van verschillende merken en...
  • Jan v S
    Jan v S reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Pffff, wat een lange rij zeg. Daar kom ik bij lange niet aan. Hier 43 jaar ervaring met VAG. Meestal VW en audi. De laatste 17 jaren...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Met al die auto’s die je hebt gereden: welke kwam volgens jou het dichtst bij het comfort van de Lexus RX, en wat voelde nog anders?
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Geprobeerd te kijken. Écht, ik deed mijn best. Niet te volgen.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik rij en ervaar liever zelf 😀. In mijn auto rijdende carrière had ik voor werk veel huur bakken gereden van verschillende merken en...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp Vocht.
    Dat is juist het beste bij koud weer en condens. Dan circuleert ie heel snel de vochtige lucht uit de auto. Ontwasemen gaat dan veel...
  • Raymond Schrave
    Ik heb er ook een, was me tot nu toe niet opgevallen, toch handig zo’n forum :cool: