Laatste bijdragen

• Stefan O
    Ik heb die van mij hier gehaald https://www.myledlogo.com/product-category/car-brands/lexus-led-logo/
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Dat klopt, ik heb ook een tijd een MX-5 NB en NC gereden, maar qua comfort leggen die het natuurlijk af. De nieuwe RX is mijn doel om de...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    De LC is wel leuk om in te rijden denk ik, net als elke Lexus. Maar om te kopen is mij een brug te ver ook al heb ik het geld. De LC...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Tja, ik ben al vroeg Toyota fan geworden. Dat snap je natuurlijk wel na die Fiat avonturen 😭 Fiat 128 NL 1977 Opel Kadett City NL 1978...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Met de Fiat Mirafiori heb ik in eind jaren 70 mijn rijexamen afgelegd
  • Primi
    Primi waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus met Leuk Leuk.
    Dat klinkt als een leuke zoektocht, succes!
  • NielsWK
    Dat klinkt als een leuke zoektocht, succes!
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus met Leuk Leuk.
    Mijn auto is vanochtend voor de 75000 km beurt geweest bij Bloemberg. Een heel positieve ervaring. Bij het ophalen een rondje om de NX...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus.
    Mijn auto is vanochtend voor de 75000 km beurt geweest bij Bloemberg. Een heel positieve ervaring. Bij het ophalen een rondje om de NX...
  • NX F-Sport Driver
    Ik heb die van mij hier gehaald https://www.myledlogo.com/product-category/car-brands/lexus-led-logo/
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    Wat een opluchting! :trollface:
  • W
    wiel reageerde op het onderwerp Vocht.
    Kijk ook even op de bodem van de kofferruimte of het daar vochtig is, de antenne schijnt blijkbaar niet erg vast te zitten vanuit de...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Van een Honda HR-V overstappen naar een RX, dan ga je comfort pas écht waarderen, kan ik me zo voorstellen. Je hebt sowieso een mooi...
  • T
    Tinus 1957 reageerde op het onderwerp Vocht.
    Hallo Wiel, je hebt helemaal gelijk, de dakantenne zit los.... Bedankt voor de tip. Groet, Tinus.
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Webasto in RX450H.
    Zelf heb ik met de laatste Volvo nog overwogen om een Webasto standkachel in te laten bouwen ... Maar toen kwam het: men moest dan...