Laatste bijdragen

• RoelVB
    RoelVB waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Voorruit polijsten met Leuk Leuk.
    Hij heeft het heel netjes gedaan, steeds de ruit gecontroleerd. De ruit moet warm worden maar niet te heet. Dus dat heeft hij netjes...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Voorruit polijsten.
    Nee, daar is de autoverzekering niet voor. Enkel voor onvoorziene omstandigheden, zoals een steentje waardoor je ruit barst. Niet voor...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Voorruit polijsten met Leuk Leuk.
    Op zijn site staan de algemene voorwaarden en daar kun je lezen dat hij een WA verzekering heeft. Maar ik dacht ook : stel je voor dat...
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp Voorruit polijsten.
    Op zijn site staan de algemene voorwaarden en daar kun je lezen dat hij een WA verzekering heeft. Maar ik dacht ook : stel je voor dat...
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp distributie riem.
    Mijn distributieriem is vervangen bij 182.000 kilometer in 2024. Bouwjaar is 2007. Ik ga er vanuit dat dit de eerste keer was. Ik heb...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Voorruit polijsten.
    Dat dus. Meende ooit zelf -als doorgewinterde DHZ-er- de zelf gelegde parketvloer te kunnen schuren…… Les: laat dat over aan een ervaren...
  • Jan v S
    Jan v S reageerde op het onderwerp Voorruit polijsten.
    Top Maarten, heel fijn te lezen dat het op deze wijze ook goed kon en dat je tevreden bent met het resultaat. Ik wens je voor nu (nog...
  • Metalfreak
    Metalfreak waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Leuk Leuk.
    Dat type (RC350) leveren ze wel aan de usa , hier denken we het milieu te kunnen redden terwijl de rest van de wereld door stookt 😁
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Voorruit polijsten.
    Ziet er keurig uit ja. Zekers te weten interessant, en voor de prijs heb je 100% geen nieuwe voorruit.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Voorruit polijsten met Leuk Leuk.
    Hij heeft het heel netjes gedaan, steeds de ruit gecontroleerd. De ruit moet warm worden maar niet te heet. Dus dat heeft hij netjes...
  • MaartenLexus
    • IMG_9700.JPG
    • IMG_9698.JPG
    • IMG_9697.JPG
  • MaartenLexus
    Ik heb toen veel online onderzoek gedaan en ook nog carglass gebeld enzo. Die grote bedrijven willen gewoon alleen nog maar nieuwe...
    • IMG_9692.JPG
    • IMG_9696.JPG
    • IMG_9695.JPG
    • IMG_9694.JPG
    • IMG_9691.JPG
  • Raymond Schrave
    Oke - ik heb mijn Lexus pas sinds augustus 2025. Echter in november december bij een laagstaande zon merkte ik dat er heel veel krasjes...
  • MaartenLexus
    Oke - ik heb mijn Lexus pas sinds augustus 2025. Echter in november december bij een laagstaande zon merkte ik dat er heel veel krasjes...
    • IMG_9676.PNG
    • IMG_9677.PNG
  • B
    Bassj waardeerde Metalfreak's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Leuk Leuk.
    Dit is het vooral, als het me allemaal om efficiëntie te doen was, zou ik geen IS350 moeten rijden. En IK vind het leuk, maar er zijn...