Laatste bijdragen

• NielsWK
    De bouwkwaliteit ligt inderdaad steeds dichter bij elkaar. Ik ben benieuwd hoe de fabrikanten zich gaan onderscheiden in de toekomst...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Tijd voor een upgrade?.
    Leuk dat je aan het rondkijken bent! Maar ik zou eerst even naar je eigen gebruik kijken. Rijd je vooral korte stukjes of juist veel...
  • NielsWK
    Hoe is de auto qua afwerking? Ik heb het idee dat de nieuwe auto’s niet meer de ‘wauw-factor’ hebben die de voorgaande modellen wel...
  • LEX(D)US
    LEX(D)US waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
    Na mezelf vorrig jaar te hebben voorgesteld bij deze een update. Zoals ik eerder aangaf was ik destijds opzoek naar een Lexus voor de...
  • Majootje
    Majootje heeft het onderwerp Tijd voor een upgrade? geplaatst in Lexus Algemeen.
    Hi Lexus forum members! Lang geleden dat ik me hier heb voorgesteld, maar ik lees nog steeds met plezier mee op het forum voor...
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
    Na mezelf vorrig jaar te hebben voorgesteld bij deze een update. Zoals ik eerder aangaf was ik destijds opzoek naar een Lexus voor de...
  • Frank2b
    De RZ is een opmerkelijk fijne EV. Ik heb er zelf ook een proefrit in mogen maken, en was onder de indruk van de fraaie afwerking van...
  • Darkmatter
    Het is uiteraard altijd afhankelijk van de (weers)omstandigheden en hoe er met de auto wordt gereden, dus de cijfers moeten nooit als de...
  • Wada
    Wada waardeerde TvR's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Goedemiddag mede Lexus fans :), Ben sinds kort trotse eigenaar van een IS220D uit 2006. Woonachtig in Brabant. Met vriendelijke groet...
  • Mark#B
    Mark#B reageerde op het onderwerp Update..
    Thnx👍
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde kotje's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
    Welkom en erg nette auto.
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Update. met Geweldig Geweldig.
  • K
    kotje reageerde op het onderwerp Update..
    Welkom en erg nette auto.