Laatste bijdragen

• Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp Voor het eerst een lexus.
    Welkom met de mooie ES! Mooie complete uitvoering. Vind zo’n stuur in deels hout altijd erg chique staan!
  • L
    Lexussy waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Voor zover ik na kan gaan bestaat er geen topic waarin we, voor anderen mogelijk interessante, waar kunnen delen. Zo kwam ik net weer...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Voor zover ik na kan gaan bestaat er geen topic waarin we, voor anderen mogelijk interessante, waar kunnen delen. Zo kwam ik net weer...
  • Buulke
    Buulke reageerde op het onderwerp Verkeersbord herkenning icoontje.
    Hi, bedankt allemaal voor jullie reacties 👍🏻 Mijn Lexus NX450h+ is bouwjaar 2025 (geen headsup display) en alles wat beschreven is heb...
  • Lexy
    Lexy waardeerde PeterCrow's bericht in het onderwerp Voor het eerst een lexus met Leuk Leuk.
    Hoi ik ben Peter, ik woon in Utrecht en ik heb zojuist een LEXUS ES 300H uit 2019 privé gekocht met iets minder dan 118.000 KM. Geen...
  • Buulke
    Buulke waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Verkeersbord herkenning icoontje met Leuk Leuk.
    Dit is gepost in het NX deel. In z'n profiel staat NX450h+ Bouwjaar 1962. O wacht, da's niet van de auto :trollface:
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp intAct Battery-Guard.
    Heb wel eens gelezen ergens dat bij hele goedkope of gratis producten/diensten de koper het product is waar het geld mee verdient wordt.
  • Speedy J
    Speedy J reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ja ik heb er één! De binnenkant van jouw garage :cool:
  • jmevius
    jmevius reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Vanmiddag rond 5 uur een mooie witte IS300H F-Sport gespot in de bocht van de A35 naar de A1, helaas in de bocht dus geen foto. :LOL:
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp intAct Battery-Guard met Haha Haha.
    Dat is dan wel weer vreemd idd. Kzou mij er niet heel druk om maken. 😎 Big Brother zit inmiddels geïntegreerd in ons leven. Als je het...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp intAct Battery-Guard met Haha Haha.
    Dat is dan wel weer vreemd idd. Kzou mij er niet heel druk om maken. 😎 Big Brother zit inmiddels geïntegreerd in ons leven. Als je het...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp intAct Battery-Guard.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Voor het eerst een lexus met Leuk Leuk.
    Welkom hier en staar je niet blind op ML😁, is leuk natuurlijk maar andere opties en eigenschappen zijn imo veel fijner en belangrijker...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp intAct Battery-Guard.
    Ja, maar doet de app het niet. Ik snap niet waarom locatie nodig is, het moet ook op nauwkeurig staan. Meldingen en apparaten in de...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Voor het eerst een lexus.
    Welkom hier en staar je niet blind op ML😁, is leuk natuurlijk maar andere opties en eigenschappen zijn imo veel fijner en belangrijker...