Laatste bijdragen

• E
    EGKR reageerde op het onderwerp Lexus RZ 500e President Line besteld!.
    Dank! Na 4 Toyota's ruil ik mijn RAV4 na 7 prima jaren in. Met pensioen en wil graag heel lang genieten van de fijne stille omgeving in-...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Nieuw in Lexus.
    Gefeliciteerd, maar het is gebruikelijk om even de kleur van exterieur en interieur te delen, leverdatum, locatie, pincode en creditcard...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Nieuw in Lexus met Haha Haha.
    Kijk, kort maar krachtig! Duidelijker kan niet. 😆
  • E
    EGKR reageerde op het onderwerp Lexus RZ 500e President Line besteld!.
    gefeliciteerd! Heb ook de RZ500e besteld. Je hebt de 18" gekozen, dat wil ik ook graag. Heb je deze extra aangekocht of geruild met iemand?
  • E
    EGKR heeft het onderwerp Nieuw in Lexus geplaatst in Even voorstellen.
    RZ besteld
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Behalve als je popnagels hebt, die moet je even uitboren
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Behalve als je popnagels hebt, die moet je even uitboren
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Off topic: As simpel as that. Zo is mijn kentekenplaat van de fietsendrager gejat in Italië…..klik, los, foetsie. Ik heb mij gered door...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Supermakkelijk en je ziet er niets van: Klik de kentekenplaat uit de houder. Schroef de kentekenplaathouder los. Leg de oude houder op...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Supermakkelijk en je ziet er niets van: Klik de kentekenplaat uit de houder. Schroef de kentekenplaathouder los. Leg de oude houder op...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
    In Rijssen vanavond om 18:45 uur , een prachtige zeldzame IS 500! Ik reed een poosje achter hem en af en toe liet ie 'm knallen...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Een IS500? In NL? Holy :eek: Da's echt wel heel bijzonder. En wat je zegt: iemand heeft daar een flinke bak geld leeg gekieperd om 'm...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Stickers? We hebben gewoon kentekenplaathouders 😅
  • O
    Oop waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    In Rijssen vanavond om 18:45 uur , een prachtige zeldzame IS 500! Ik reed een poosje achter hem en af en toe liet ie 'm knallen...
  • Metalfreak
    Metalfreak waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.