Laatste bijdragen

• NielsWK
    NielsWK waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    In Twente tanken ze altijd voor 50 euro. Dan merk je er niets van:LOL:
  • Higgie
    Higgie waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
  • Higgie
    Higgie waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    Ik zou nu toch echt die Aygo gaan zoeken 😂
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Gelukkig heb ik m'n LS 600h met z'n vijfliter vee-acht gedumpt, anders zat ik nou te bedelen. :ROFLMAO:
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
  • B
    Bassj waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik denk maar zo, 1 liter Duvel is duurder.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Gisteren weer goed gepoetst. Hoevaak polijsten jullie hem ook wel eens? En weet iemand een goede wax?
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • RoelVB
    Mooiste auto van de planeet :cool:
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Intussen ben ik al gewend aan 2.3+ Euro per liter. En dat is een koopje in vergelijking met Diesel. De truuk bij tanken is om elke...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Intussen ben ik al gewend aan 2.3+ Euro per liter. En dat is een koopje in vergelijking met Diesel. De truuk bij tanken is om elke...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Vier weken geleden €1.81, twee weken geleden €1.91 en nu €1.95 voor 'n liter 98. Snel nog effe volgooien van het weekend voordat het...
  • Henny
    Henny reageerde op het onderwerp Storing zonwering.
    Omhooggevallen moet natuurlijk , omhoog gaan zijn, m'n telefoon vult af en toe te spontaan aan 😂 Hopelijk is het zoiets eenvoudigs