Laatste bijdragen

• Richie
    Richie reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Hier zit in ieder geval voldoende stootrubber aan, de slanke F-sport banden en velgen bij mij hebben al de nodige happen eruit :ROFLMAO:
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Nou het heeft wel verschil gemaakt met het sopje ! Minder reflectie, dus ik ga het nog een keertje doen. Zonnebril werkt altijd...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Afgelopen week zat er nog een oude knar vol verwondering naar mijn GS te kijken, terwijl hij me voorbijreed in z’n RX. Verder heb ik...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ok, wie is er zojuist met zijn zéér fraaie Matador rode IS250(?) F-sport bij de Intratuin in Elst verse bloemetjes gaan halen? Leuk...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    oke, openingszinnen, dat is next level! Ik wacht nog tot er wat tegen mij gezegd wordt en probeer dan kort maar krachtig te reageren...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik heb daar ook standaard openingszinnen van twee A4tjes voor klaarstaan 😁
  • MaartenLexus
    MaartenLexus waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Oma’s reinigingstips 😁😉
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde liamm's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo iedereen! Mijn naam is Liam, ik ben nieuw hier.Ik heb een Lexus IS 300 uit 2018, die ik 5 jaar geleden heb gekocht. Ik ben blij...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik lees zo vaak verhalen over verdraaide nekken, omkijken bij passeren etc etc. Nooit wat van gemerkt, dus afgedaan als stoer praten...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ok, wie is er zojuist met zijn zéér fraaie Matador rode IS250(?) F-sport bij de Intratuin in Elst verse bloemetjes gaan halen? Leuk...
  • L
    liamm reageerde op het onderwerp Transmissievloeistof verversen.
    Hartelijk dank!
  • L
    liamm waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Transmissievloeistof verversen met Leuk Leuk.
    Lexus zelf zegt: oil for life. The car care nut adviseert om voor de transmissies die in onze auto's zitten ongeveer elke 60k miles, dus...
  • L
    liamm waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Transmissievloeistof verversen met Leuk Leuk.
    Of het zinvol is om het filter te vervangen, is niet simpel aan te geven. Waar je in bent geinteresseerd is of het filter nog in staat...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Onderhoud kosten IS 300H.
    Het enige wat mij verbaast in de rekening is de vermelding van ECO ADVANCED PETROL SYSTEM CLEANER Dat is een organisch oplosmiddel voor...