Laatste bijdragen

• Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    De monello blower gebruikte ik alleen om de naden en kieren te drogen. Niet voor de hele auto. Dat heb ik altijd met de droogdoek...
  • P
    Peter LexusRZ500e reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    • e7c45a5e-7fc6-40ec-b2ca-908e8678fbb8.jpeg
    • e96aacd6-55d2-4a23-9ad9-3e6dabf30d3f.jpeg
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Dus je bent van blower naar doek gegaan maar toch weer een blower. Nu ben ik benieuwd naar do voor- en nadelen tussen de twee blowers en...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Welkom Peter, en dan zijn wij natuurlijk benieuwd naar jouw ervaringen met de RZ, zoals bereik etc. Wat heb je bv. hiervoor gereden? En...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Ben weer terug.
    Net getankt, dus nu een goed moment om dat uit te proberen. Andere regelingen werken dan ook meer op comfort dan op ‘ons bint zuunig’
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Peter LexusRZ500e's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hi, ik Peter en rijd sinds een week vol trot in mijn nieuwe Lexus RZ 500e. Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga vinden op dit forum!
  • snoek1
    Bedankt allemaal voor het meedenken! Probleem is inmiddels opgelost 😄 Er blijkt een knopje in de kofferbak te zitten waarmee je de...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Peter LexusRZ500e's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hi, ik Peter en rijd sinds een week vol trot in mijn nieuwe Lexus RZ 500e. Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga vinden op dit forum!
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Peter LexusRZ500e's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik droog de auto met een droogdoek. Voorheen gebruikte ik de monello blower. Voor de druipers uit de kieren rond de klinken en...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Na de behanding met een andere foambeker gevuld met wet-saelant, was het een druppellandschap, dus dan lukt deze wijze zeker ook. Echter...
  • P
    Peter LexusRZ500e heeft het onderwerp Nieuw hier geplaatst in Even voorstellen.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Je kunt ook "afdrogen met water" zoals ze het bij Carclean noemen. Je spoelt de wagen af met een gladde en niet te harde straal (het mag...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Je kunt ook "afdrogen met water" zoals ze het bij Carclean noemen. Je spoelt de wagen af met een gladde en niet te harde straal (het mag...
  • P
    Pencilin0211 heeft het onderwerp Knipperlicht Lexus NX geplaatst in Lexus Nederland.
    Dag allen, Ik ben Pajo en ben nu 2 jaar in bezit van Lexus NX van 2018 (facelift). Ik had vocht in mijn linker DRL unit , door oxidatie...
    • IMG_0894.png
    • IMG_0889.jpeg
    • IMG_0890.jpeg