Laatste bijdragen

• Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp lakschade achterbumber.
    Mijn wagen heeft in iedere bumper twee radars voor cross traffic waarschuwing, deze moeten natuurlijk wel juist staan...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp lakschade achterbumber.
    Mijn wagen heeft in een jaar tijd twee keer een nieuwe achterbumper gekregen. De laatste keer hier in Enschede bij een goede hersteller...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Knipperlicht Lexus NX.
    Die PCB (printplaat) is nog wel te repareren denk ik, azijn erover gooien en met een tandenborstel poetsen. De oxidatie gaat dan weg...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Peter LexusRZ500e's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp lakschade achterbumber.
    Niet nodig voor enkel een bumper opnieuw spuiten.
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Peter LexusRZ500e's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Peter LexusRZ500e's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hi, ik Peter en rijd sinds een week vol trot in mijn nieuwe Lexus RZ 500e. Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga vinden op dit forum!
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp lakschade achterbumber.
    Hallo SanookH, Bedankt voor je reaktie: volgens de hersteller is dat geen optie omdat je dit altijd gaat zien. Hoop dat je gelijk hebt...
  • SanookH
    SanookH reageerde op het onderwerp lakschade achterbumber.
    Ik had laatst ook schade aan mijn achterbumper en juist vanwege dit soort dingen heb ik het bij de Lexus dealer laten repareren. Maar ik...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Die gaan idd snoeihard. 💪 Oké, maar dan blaas je het stof ergens anders heen/in. Voor bv de hybride koellucht roosters zou ik eerder een...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Me net de les laten lezen door Gemini. Er is te weinig wetcoat op de lak aangebracht. Hierdoor blijft het water teveel plakken op de...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Peter LexusRZ500e's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
  • T
    Tondk heeft het onderwerp lakschade achterbumber geplaatst in LBX.
    Hallo Allemaal, Ik heb kleine lakschade, net onder de achterklep tot op het kunststof. ( 0.3 x 5 cm ). Nu heb ik een afspraak staan om...
  • SanookH
    SanookH waardeerde Peter LexusRZ500e's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hi, ik Peter en rijd sinds een week vol trot in mijn nieuwe Lexus RZ 500e. Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga vinden op dit forum!
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Zeg maar nee, dan heb je er twee.... ( altijd baas boven baas ) Ideale dingetjes, bijna perslucht op accu, ik gebruik ze overal voor...
    • Blowers.jpg