Laatste bijdragen

• Henny
    Henny waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ja, doe ik sowieso na een wasbeurt. Droogrijden noem ik dat (maar niet op de snelweg). Wel na handmatig drogen met microvezel doeken. En...
  • Henny
    Henny waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Effe met 250 km/h op de snelweg droogt ook best wel snel hoor! Misschien de gouden tip? :ROFLMAO: :oops:
  • Higgie
    Higgie waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Sorry maar dit soort posts gaat mij te ver, ja het is openbaar nieuws maar het is verschrikkelijk wat daar met die man of vrouw is...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Eens! Ik heb de foto en post verwijderd. Het was niet bedoeld voor sensatie.
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Eens! Ik heb de foto en post verwijderd. Het was niet bedoeld voor sensatie.
  • JaccoHWTK
    JaccoHWTK waardeerde Roelio Brabant's bericht in het onderwerp Nieuwe Lexus-rijder met Leuk Leuk.
    Hoi allen, Afgelopen week heb ik een Lexus IS 250 (benzine) gekocht. Hij is uit 2008 en parelmoer grijs/blauw (ik weet de officiele...
  • JaccoHWTK
    JaccoHWTK waardeerde liamm's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo iedereen! Mijn naam is Liam, ik ben nieuw hier.Ik heb een Lexus IS 300 uit 2018, die ik 5 jaar geleden heb gekocht. Ik ben blij...
  • JaccoHWTK
    JaccoHWTK waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Nieuwe auto, nieuwe introductie met Leuk Leuk.
    Lexusliefhebbers, Ik heb een bekentenis. Er zijn hier best een aantal die het al weten, maar in september hebt ik mijn 3e generatie...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vandaag deze prachtige LS600h L gespot. Statig apparaat zeg!
  • B
    Rustig aan Ad. Geen stress. Dit betekent niks meer om minder dan dat de start accu niet meer als nieuw is. Een mooie nieuwe kost +-...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Lexus RZ 500e President Line besteld!.
    Video van mijn FitcamX om zelf te oordelen:
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    De bestuurder heeft het in ieder geval overleefd, zo lees ik. Wat een klap. Dit was destijds mijn mooie CT200h, wel flink minder in de...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Wow Wow.
    Foto verwijderd. Ik wil er geen sensatie post van maken. !
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Wow Wow.
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.