Laatste bijdragen

• D
    DaanAmo reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    Zegt toch wel iets over hoe degelijk die auto’s gebouwd zijn 😄
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Diff. olie.
    Dat laatste 😔, ik ben vergeten een potje achter te laten en heb er ook niet om gevraagd. Olie was wel heel donker
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    Onze RX is slechts 16 jaar oud, maar ik vermoed ook nog met de originele hybride accu. Hele straten met bv 60km/h
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde DaanAmo's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Geweldig Geweldig.
    De originele hybride batterij zit er nog in! Dankjewel.
  • F
    Flierefluiter reageerde op het onderwerp Diff. olie.
    Heb je nog fotos om te delen? Of nog niet uitgevoerd?
  • Roelio Brabant
    Roelio Brabant heeft het onderwerp deuren automatisch op slot.. geplaatst in Interieur.
    Na het wegrijden in de IS250, sluiten na 1 of 2 minuten de deuren (tegen carjacking neem ik aan). Ik vind dit niet prettig. Weet iemand...
  • S
    Stokvis reageerde op het onderwerp 1 auto, 2 gebruikers.
    Beetje laat, maar dank voor je reactie. Komend weekend eens proberen.
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde DaanAmo's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Ik ben DaanAmo en sinds oktober 2024 eigenaar van een Lexus RX400h uit 2006. Ik kocht de auto met 400.893 km en inmiddels...
  • Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Kicksensor, pbd, powerbackdoor.
    Het is wel een mooi schouwspel om alle sensoren even hun ding te laten doen. Maar de achterklep blijft dicht.
  • R
    riejo reageerde op het onderwerp Navigatie.
    Schopje naar boven. Wie oh Wie was het die via pb mijn cd's update heeft gekregen en mij nog zou laten weten of ze nog werken !
  • Lexy
    Top jongens, dank je wel! Duidelijke reacties, ik laat de glascoating achterwege. Dit bevestigd ook mijn vermoeden. Geen idee hoe dik...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Zo we zijn weer veel kilometers verder. Afgelopen jaar veel woon werk verkeer gereden. Daar hoort ook onderhoud bij. Inmiddels is de...
  • Lexy
    Lexy waardeerde DaanAmo's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Ik ben DaanAmo en sinds oktober 2024 eigenaar van een Lexus RX400h uit 2006. Ik kocht de auto met 400.893 km en inmiddels...
  • D
    DaanAmo reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    De originele hybride batterij zit er nog in! Dankjewel.
  • dhrprojectx
    dhrprojectx reageerde op het onderwerp Lexus Gs300 99.
    Zo we zijn weer veel kilometers verder. Afgelopen jaar veel woon werk verkeer gereden. Daar hoort ook onderhoud bij. Inmiddels is de...