Laatste bijdragen

• MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    haha, ja wel iets minder dan die van jou. 190.000, net ingereden ;-)
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Wellicht weten jullie dit al. Ik wist het nog niet...
  • Henny
    Henny waardeerde DaanAmo's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Ik ben DaanAmo en sinds oktober 2024 eigenaar van een Lexus RX400h uit 2006. Ik kocht de auto met 400.893 km en inmiddels...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    IS staat voor "Intelligent Sport", aldus Lexus Australiƫ. Alleen staat volgens hen "ES" voor "Elegant Sedan" en volgens Lexus NL voor...
  • Speedy J
    Speedy J reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik mis de LS in het overzicht, maar dat zal zij omdat deze uit het gamma verdwenen is :cry: Evenwel meen ik dat het voor Luxury Sedan...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Eens! Ik heb de foto en post verwijderd. Het was niet bedoeld voor sensatie.
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Diff. olie.
    Thanks Romke, Yilmaz gaf dat ook aan, dat het donker worden vrij vlot gaat. Wat betreft die onderzoeken: ik weet dat zulke onderzoeken...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Diff. olie.
    Olie kan onder bepaalde omstandigheden snel van kleur veranderen, zeker een ATF die in ongebruikte toestand fel rood is gekleurd. Dat...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    @Namssam heeft natuurlijk weer niet zo goed op zitten letten door het meezingen met zijn heerlijke muziekjes via ML 😁
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde RX8-2RC's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmiddag in Zaandam een RC300h F-sport, ik ben toch niet de enige in de Zaanstreek :cool:
  • D
    DaanAmo waardeerde kotje's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Welkom!
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde DaanAmo's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Ik ben DaanAmo en sinds oktober 2024 eigenaar van een Lexus RX400h uit 2006. Ik kocht de auto met 400.893 km en inmiddels...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Ruilen velgen 18 " tegen 17 " met Leuk Leuk.
    Welkom op dit mooie forum. Je zou jezelf (eerst) even voor kunnen stellen in het daarvoor bedoelde deel :giggle: We zijn natuurlijk...