Laatste bijdragen

• F
    Fr1ts reageerde op het onderwerp Bijna Lexus eigenaar.
    Treffend is dat Herman Finkers een Lexus GS heeft (of in ieder geval in 2017 had).
  • F
    Fr1ts heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
    Hoi, ik ben (nickname) Frits en nieuw op dit forum. Ik overweeg een gebruikte Lexus te kopen. Het merk vond ik al interessant tijdens de...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Op mijn week Kreta hebben we toch nog vijf Lexus gezien. Twee hebben we voor de lens gekregen: Ik karde zelf rond in een Caddy 🫣
  • Johno
    Johno waardeerde fitnessbiker's bericht in het onderwerp Lexus gs450h met Leuk Leuk.
    Hoi ik ben Marcel. En ben sinds 18-04-2026 in het bezit van een mooie Lexus gs450h president uit 2012.🥳 Met slechts 187000 km op de...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Op mijn week Kreta hebben we toch nog vijf Lexus gezien. Twee hebben we voor de lens gekregen: Ik karde zelf rond in een Caddy 🫣
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp collega gespot.
    • 20260501_133102.jpg
    • 1000090376.jpg
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Klinkt als retrofitting van Lexus. Volgens mij stonden de oude typeaanduiding voor sedans gelinkt waren/zijn aan de Amerikaanse...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik mis de LS in het overzicht, maar dat zal zij omdat deze uit het gamma verdwenen is :cry: Evenwel meen ik dat het voor Luxury Sedan...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde NX F-Sport Driver's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    Laat je nooit opjagen door je achterliggers ;)
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    haha, ja wel iets minder dan die van jou. 190.000, net ingereden ;-)
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Wellicht weten jullie dit al. Ik wist het nog niet...
  • Henny
    Henny waardeerde DaanAmo's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Ik ben DaanAmo en sinds oktober 2024 eigenaar van een Lexus RX400h uit 2006. Ik kocht de auto met 400.893 km en inmiddels...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    IS staat voor "Intelligent Sport", aldus Lexus Australië. Alleen staat volgens hen "ES" voor "Elegant Sedan" en volgens Lexus NL voor...
  • Speedy J
    Speedy J reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik mis de LS in het overzicht, maar dat zal zij omdat deze uit het gamma verdwenen is :cry: Evenwel meen ik dat het voor Luxury Sedan...