Laatste bijdragen

• K
    kotje reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom en heel veel succes met zoeken.
  • B
    Bassj waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Auto is een vervoermiddel, maar hier zeker meer dan dat. Een hobby, een uitlaatklep, een way of life zeg ik altijd. Na ruim 25 jaar...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Nieuwe achterlichten incl mistlampen. Mistlampen branden nu stnd mee, wel zeg maar gedimd. Maar wel functioneel, en als ik de...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Nieuwe achterlichten incl mistlampen. Mistlampen branden nu stnd mee, wel zeg maar gedimd. Maar wel functioneel, en als ik de...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Zo we zijn weer veel kilometers verder. Afgelopen jaar veel woon werk verkeer gereden. Daar hoort ook onderhoud bij. Inmiddels is de...
  • F
    Fr1ts reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    De F-Sport hoeft van mij niet. De basisuitvoering vind ik te kaal. Een 25 Edition of Business Line zou kunnen. Ik heb liever geen...
  • Jan v S
    Jan v S reageerde op het onderwerp RX 450H MJ 2027.
    @Robin74 ik heb destijds in mijn zoektocht naar een RX in oktober 2025 ook veel ‘ai spam’ gezien op youtube over (mogelijke / nieuwe)...
  • F
    Fr1ts waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom! Enig idee naar welk soort, type en bouwjaar je voorkeur uitgaat?
  • F
    Fr1ts waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom. En de LS400 was destijds wel een binnenkomer ook.
  • F
    Fr1ts waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hoi (nickname) Frits, welkom in de gezelligste familie van NL en omstreken. Benieuwd waar je straks mee gaat thuiskomen! 😀
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
  • R
    Robin74 reageerde op het onderwerp RX 450H MJ 2027.
    Weinig RX nieuws zo te zien....bedankt.
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp RX 450H MJ 2027.
    Volgens autoplus.fr zijn dit de verwachtingen voor Lexus modellen.
    • IMG_2001.jpeg
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
  • S
    snorlax waardeerde DaanAmo's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Ik ben DaanAmo en sinds oktober 2024 eigenaar van een Lexus RX400h uit 2006. Ik kocht de auto met 400.893 km en inmiddels...