Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Ebay al gecheckt ? en Ebay marktplaats duitsland ?
  • dhrprojectx
    dhrprojectx reageerde op het onderwerp Lexus Gs300 99.
    Ebay al gecheckt ? en Ebay marktplaats duitsland ?
  • dhrprojectx
    dhrprojectx reageerde op het onderwerp Lexus Gs300 99.
    Kan ik heel kort over zijn, gewoon top. Geen gepers, het is makkelijk te monteren. En je krijgt een veel beter response in de auto...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Trd rear sway bar gevonden (rode stang), die kan er binnenkort onder gezet worden. De boutjes al ingespoten met kruipolie...
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Onderhoud gehad. Subframe en diff voorzien van nieuw poly rubber afgelopen winter. Subframe zelf kaal gehaald, en daarna in de Brunox...
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Nieuwe achterlichten incl mistlampen. Mistlampen branden nu stnd mee, wel zeg maar gedimd. Maar wel functioneel, en als ik de...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Trd rear sway bar gevonden (rode stang), die kan er binnenkort onder gezet worden. De boutjes al ingespoten met kruipolie...
    • 55693453457ab0001f6785911954ea47.webp
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Fr1ts's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hoi, ik ben (nickname) Frits en nieuw op dit forum. Ik overweeg een gebruikte Lexus te kopen. Het merk vond ik al interessant tijdens de...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Nieuwe achterlichten incl mistlampen. Mistlampen branden nu stnd mee, wel zeg maar gedimd. Maar wel functioneel, en als ik de...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp RX 450H MJ 2027 met Leuk Leuk.
    @Robin74 ik heb destijds in mijn zoektocht naar een RX in oktober 2025 ook veel ‘ai spam’ gezien op youtube over (mogelijke / nieuwe)...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Lexus Gs300 99.
    Fantastische wagen! Fijn dat je -behalve aan je auto- ook aandacht schenkt aan het verhaal en fotografie. Thanks!
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Lexus Gs300 99.
    Om die reden laat ik mijn haak er ook opzitten. Nu heeft er iemand de haak zijwaarts aangereden, waardoor er speling op zit. Tot op...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Dit wordt nog een rage onder de Lexusrijders. Wees er snel bij, binnenkort uitverkocht! (y)
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Is het nou wel een goed idee om een viltmat over de airbags te leggen en voor de passagiersairbag ook nog eens een koffietray te...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Haha Haha.
    Oog voor detail of subtiele verwijzing . . . dat verkeersbord: de pijl wijst de goede kant op, niet achterom/achteruit, Gas erop...