Laatste bijdragen

• snoek1
    snoek1 reageerde op het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline.
    Mooie auto en mooie kleur. Ik heb dezelfde kleur maar dan de 300h president. Kijk al stiekem uit naar de facelift...binnenkort....
  • Lexus_Dennis
    De armsteun op de achterbank vervangen, hierdoor weer wat extra opbergruimte voor kleine spullen en het ziet er ook beter uit. Ervoor...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Deze IS300h Edition uit 2014 komt denk ik aardig in de buurt bij je wensen. Geen leer en open dak, wel zonnescherm achter...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Deze IS300h Edition uit 2014 komt denk ik aardig in de buurt bij je wensen. Geen leer en open dak, wel zonnescherm achter...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Tja, beste @Bobusa , dat ligt toch echt wel wat genuanceerder. We kunnen nou echt niet zeggen dat er uit Japan zelf muisstille wagens...
  • F
    Fr1ts reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Dank voor jullie reacties! Dat zonnescherm vind ik wel interessant. Het zat in een optiepakket genaamd Lyxury Pack. De vraagprijzen...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Trd rear sway bar gevonden (rode stang), die kan er binnenkort onder gezet worden. De boutjes al ingespoten met kruipolie...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Jamcy's bericht in het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline met Leuk Leuk.
    Eerst hebben we gekeken naar een Audi Q5. Maar die is groter met minder bagageruimte ( en duurder). Toe we hoorden dat levertijd half...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Net de OZ velgen van de LS naar een andere poedercoater gebracht, (vorige had het niet mooi gedaan), volgende week ophalen. Kleur word...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Jamcy's bericht in het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline met Leuk Leuk.
    Eerst hebben we gekeken naar een Audi Q5. Maar die is groter met minder bagageruimte ( en duurder). Toe we hoorden dat levertijd half...
  • Jamcy
    Jamcy reageerde op het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline.
    • IMG_1038.jpeg
  • Jamcy
    Jamcy reageerde op het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline.
    Ben naar de garage geweest, ik moest kennelijk meer kracht zetten want hij draaide de trekhaak zo los. Nu maar paar keer geoefend, moet...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Dan moet je niet de pech hebben dat je NX in Canada in elkaar gezet is. En je dit noodlot treft. Daar wordt je niet blij van...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Karel-Jan's bericht in het onderwerp Opbergruimte met Haha Haha.
    Ik heb de IS250 al snel ingeruild voor een RX450 uit 2010, en enkele weken geleden ingeruild voor een RX450 uit 2016. Over gebrek aan...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    Dit is de reden waarom wij Lexus kopen en geen Audi....