Laatste bijdragen

• Henny
    Henny waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Advies nodig met Leuk Leuk.
    De RZ 500e en 550e kunnen allebij 1500 kg geremd trekken. De 750 kg is voor de 350e. En een fietsendrager is geen enkel probleem.
  • Speedy J
    Speedy J waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Geen foto's = niet waar! Dus, hier zijn de foto's van een ienie pienie klein baby Lexusje vanmiddag bij de MM in Des Hertogen Bosch...
  • Henny
    Henny waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Het is een schande idd en je kan het enkel goed maken door morgen weer op het terras te gaan zitten met je telefoon in de aanslag😀. Als...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Dan ook consistent blijven 😆
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Het is een schande idd en je kan het enkel goed maken door morgen weer op het terras te gaan zitten met je telefoon in de aanslag😀. Als...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Henny's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Tja wij zaten op een terras en eigenlijk zag mij vrouw hem het eerst, is dat ook een lexus vroeg zij en voor ik mijn telefoon kon pakken...
  • Henny
    Henny reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Tja wij zaten op een terras en eigenlijk zag mij vrouw hem het eerst, is dat ook een lexus vroeg zij en voor ik mijn telefoon kon pakken...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    Dan ook consistent blijven 😆
  • Henny
    Henny waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmiddag in regio Rotterdam een RZ500e in Copper, met deels zwarte motorkap. In het echt een erg fraaie kleur, zeker in de zon!
  • Henny
    Henny waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Tis toch wat…..iedereen wil graag eens in deze rubriek staan. Zelfs reisbestemming zag ik onlangs voorbijkomen, Spanje. Als je dan over...
  • ThinlaneT
    ThinlaneT reageerde op het onderwerp Extra zomerset.
    Nee, ik heb Techstream niet eens hoeven te gebruiken en ik heb geen TPMS melding oid gekregen (krijg ik normaliter al na 200 meter...
  • Oop
    Oop reageerde op het onderwerp Bandenspanningslampje gaat niet weg.
    MP link is verlopen. Directe link: https://originalwheels.nl/originele-toyota-lexus-tpms-sensoren-pac-s079-set-van-4-stuks/
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Vanmiddag in regio Rotterdam een RZ500e in Copper, met deels zwarte motorkap. In het echt een erg fraaie kleur, zeker in de zon!
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Geen foto's = niet waar! Dus, hier zijn de foto's van een ienie pienie klein baby Lexusje vanmiddag bij de MM in Des Hertogen Bosch...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde BraboLexusRX450h's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Onderweg naar Zuid Frankrijk. Een tijdje opgereden met een sonic grijze es300 in de Ardennen.