Nieuwe profiel berichten

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Onlangs overgeschakeld van een GS450H Privelege naar een RX450H F-sport uit 2016 met 61.000 km op de teller. Vooral gedaan om meer gewicht te kunnen trekken. Tot nu enorm tevreden van, rijdt nog comfortabeler en heeft ruimte zat. Door de hogere zitpositie waan je je king of the road!
Hallo Frank,

Ik kan het niet laten om jou als Lexus fan te attenderen op een IS250 die ergens in steenwijk wordt aangeboden.



Een wel heel fraai exemplaar met ACC. Kijk maar. Je vind die vast wel. Geen hybride natuurlijk. Maar anders als autootje er bij ;). Ik ben met mijn 300h voorlopig wel voorzien en voor het aanhangerwerk heb ik een Auris 1.4 op de kop getikt.

Fijn weekend

Olaf
Frank2b
Frank2b
Ha Olaf! Een superstrakke wagen zeg! Leuk dat deze hier in Steenwijk te koop staat. Dank voor de tip!
Ik ben echter voorlopig nog wel voorzien, maar wanneer je weer een leuke occasion ziet mag je me daar altijd op attenderen! :)

Frank
Lexus liefhebber sinds 2012, na 2 IS'en (250 en 300h) heb ik eindelijk een van m'n droom Lexus'en: de GS450h F-sport in een unieke kleurcombo kunnen aanschaffen (zie foto) mijn "oude" IS300h F-sport staat ernaast.

Bijlagen

  • GS450hFsport.jpg
    GS450hFsport.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 19
Dutch88
Dutch88
Man man man wat een super vette bak heb je staan:love::love: Zou graag is eentje willen proefrijden, ik hoorde dat er nog een is met nog net iets meer pk? President line kan dat?
joey_brasco
joey_brasco
@Dutch88 dankjewel, ik geniet van elke rit. Ik denk dat je de GS-F met de machtige 5.0 V8 met 477pk bedoelt. (President is alleen de meest luxe trimlevel) die GS-F is helaas bijna zo zeldzaam als een LFA.
Dutch88
Dutch88
nee is de gs die ik bedoel
was benieuwd of er plannen zijn voor dit jaar een meeting ergens te plannen?, groet Pascal
RoelVB
RoelVB
Jazeker. Zodra er meer bekend is zal dit worden gecommuniceerd
  • Leuk
Waarderingen: Johno
die zijn er nog genoeg
T
Thijn
aanbod op marktplaats/autoscout is maar klein dus ik dacht ik probeer het hier.
Is er wel eens een meeting geweest in de EU met alleen Lexus SC430 aangezien ik op bepaalde SC430 forums b.v wel in de UK of France een club zie die eens per jaar een meeting hebben? Of zou dit door Lexus EU geïnitieerd moeten worden dus m.a.w. wie heeft de contacten met Louwman of een dergelijke organisatie om dit te bewerkstelligen?
RoelVB
RoelVB
Ik weet niet of er ooit een SC430 EU meeting is geweest. Ik heb verder weleens contact met Louwman, maar ik denk dat een SC430 meeting erg beperkt is. Nog nooit heb ik een meeting gezien voor één type Lexus, het zijn natuurlijk geen Golfjes die je op iedere straathoek tegenkomt.
Beste Rico , ik heb nog een set IS-F 19" OEM in perfecte staat te koop. dus als je interesse hebt.
Hallo iedereen, nieuw op deze site en woonachtig in België. Ben een fervent Lexus-rijder sinds ik de auto's via mijn pa heb leren kennen. Rijd nu met een GS 450 h Privelege 2014 en geniet elke rit.
Nieuw hier op dit forum, sinds kort In het bezit van mijn tweede CT200h.

Bijlagen

  • D5AF58AF-EE6A-4E22-97FC-DB3810EF61A1.jpeg
    D5AF58AF-EE6A-4E22-97FC-DB3810EF61A1.jpeg
    449,9 KB · Weergaven: 13
  • E7E68D78-30CB-4466-ADF1-65E16CFAF44F.jpeg
    E7E68D78-30CB-4466-ADF1-65E16CFAF44F.jpeg
    217,4 KB · Weergaven: 13
  • FBF32109-CB13-4480-8FD4-7EDFDE1EC6CE.jpeg
    FBF32109-CB13-4480-8FD4-7EDFDE1EC6CE.jpeg
    256,1 KB · Weergaven: 13
  • Leuk
Waarderingen: Arno