Nieuw thema Lexusforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Binnenkort ga ik een nieuw thema maken voor deze website. Voordat ik hier echter helemaal op los ga, wil ik de komende dagen/weken een paar opties aan jullie tonen. Het zou prettig zijn te horen wat jullie van de getoonde mogelijkheden vinden.

Het komend thema gaat enigzins simpeler worden. zgn back to basics. Een vaste breedte, maar wel meer forum functionaliteiten.

De eerste optie welke ik jullie wil later zien is de volgende:

theme1.jpg


Laten jullie weten wat jullie hier van vinden?
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Ik vind hem wel mooi, en welke kleur letters wil je daarin gaan gebruiken ???

Vast feit is dat donkere letters op een lichte ondergrond prettig en duidelijk zijn, lichte letters op een donkere ondergrond is en onprettig en onduidelijk te lezen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Daar heb je een punt. Misschien een lichtere versie van het groen? Of misschien een kleurspeling met een groter contrast: donkere randen, lichter interieur en donkere letters.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
vind ik ook wel een beetje :) Ik ga hier mee aan de slag. zal over een maandje of zo een demosite tonen met het thema.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Op het eerste gezicht ben ik het met je eenas, maar naar verloop van tijd gaat het, zoals Mushangi zegt, tegenstaan en zelf irriteren. Donkere letters op een lichte ondergrond blijft beter te lezen.

Toch gaat dit nog een leuke taak worden, denk alleen maar aan de kleurcodes schrijven voor dit forum.... icoontjes die vervangen moeten worden. Het maken van het template zoals in mijn vorige post, is het makkelijkste.

Maar goed, ik ben ook maar een amateur :)
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Persoonlijk perfereer ik een donkere achtergrond met witte letters aangezien ik dit rustiger voor de ogen vind. Websites bouwen en onderhouden is sinds een paar jaar m'n hobby (op m'n ICT opleiding de basis geleerd) dus mocht je nog hulp nodig hebben dan wil ik wel helpen.
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
8O 8O donkere ondergrond met lichte letters......ken je het boekje kleurenleer ?????? is ??n van de slechtste keuzes die je kunt maken.....
onderzoeken hebben uitgewezen dat geel/blauw de beste en duidelijkste kleurencombinatie is, gele ondergrond, en blauwe opdruk...het duidelijkst en het best leesbaar, daarbij ook nog het rustigst voor je ogen......
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik ben al te ver op het vorig thema om het zo grondig te wijzigen. Ik zal wel proberen een tweede thema met een donkere achtergrond en witte letters te maken.

Blauw en Geel Mushangi? Mijn god, ik moet er niet aan denken :p
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Hube, ik ook niet, is maar om aan te geven wat het boekje kleurenleer hierover verteld :lol: :wink:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Vandaag heb ik het nieuwe thema online gezet voor Lexusforum.nl. Dit thema is iets neutraler dan het vorige. Verder zijn er nieuwe mogelijkheden zoals het posten van attachments in het forum van maximaal 500kb. Dit werkt niet met de vorige thema's.

Mocht U geen verschil zien, maar echter wel ingelogd zijn, verander het thema in uw profiel (Account) naar Lexus3. Mocht U problemen met dit thema tegenkomen, laat U dit dan z.s.m. aan mij weten in het forum, of aan email adres, info (at) dit domein.

Bij voorbaat hartelijk dank.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ziet er fris uit Hube, eens kijken of ik me avater nu wel kan veranderen naar eentje met dezelfde grootte

vorige keer accepteerde hij alleen maar zo'n mini dingetje
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Okay, in principe kan de avatar niet groter zijn dan 150x150 pixels en 8kb. Alles wat groter is, wordt niet geaccepteerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.