Nieuw thema Lexusforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
vind dit thema niets...
achterkant ging wel maar de koplampen blijven mijn nr1

richard
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hou er wel rekening mee dat bepaalde functies niet werken met het oudere thema, zoals uploaded bestanden.

Anyway, dit thema is basic, niets bijzonders, alleen onderhuids is er veel veranderd. Omdat i.v.m. veiligheids issues er vaak updates zijn, wil ik niet veel veranderen aan de forum bestanden. Want anders kan ik met iedere update gaan coden. T.z.t. zal ik wel de icon plaatjes vervangen door iets meer Lexus-achtigs.

Vandaar het summiere uiterlijk van met name het forum. Dat de oudere thema's gebruikt worden door geregistreerde gebruikers is geen groot probleem, maar uiteindelijk zullen zich steeds verdere problemen voordoen met compatibiliteit. Maar goed, tegen die tijd hoop ik wat meer opties te hebben.

Mocht er een php expert zijn, met name CMS phpnuke, die zich wilt verdiepen in het updaten van de verouderde thema's dan zou ik daar natuurlijk zeer gelukkig mee zijn.
 

gewoonmario

Hoort erbij
22 mrt 2011
79
0
0
ff een vraagje weet niet als het in deze topic hoort
maar de lexusforum/club
zijn daar ook stickers van of shirts voor op meetings
en een klein raamstickertje ofzo zo dat we elkaar herkennen op de weg
of vinden jullie dit de grootste onzin

zat bij de stilllo abarth club ooit :)
en op de meetings waren we mooi strak in onze gave shirts
nou hoor ut wel
 

gewoonmario

Hoort erbij
22 mrt 2011
79
0
0
oke mooi
want een sticker laten maken bij stickerland.nl ofzo kost bijna niks
en een shirtje ook niet
moet er wel een mooi ontwero komen
ik ga wel vast wat tekenen :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alor zei:
Ons forum word in een rap tempo steeds groter, daarom sluiten we een offici?le club met de daar bij behorende merchandising niet uit.
Ook zouden we een onderzoek moeten doen onder de actieve leden of er daadwerkelijk een markt(tje) voor is.
Maar wanneer en hoe is nog niet bekend, we zullen zien .. en houden jullie hiervan op de hoogte.



Zoals je weet reed ik hiervoor een Volvo. Kijk eens op volvoforum.nl . Die zijn hier erg ver mee :)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
blue-eyes zei:
Alor zei:
Ons forum word in een rap tempo steeds groter, daarom sluiten we een offici?le club met de daar bij behorende merchandising niet uit.
Ook zouden we een onderzoek moeten doen onder de actieve leden of er daadwerkelijk een markt(tje) voor is.
Maar wanneer en hoe is nog niet bekend, we zullen zien .. en houden jullie hiervan op de hoogte.



Zoals je weet reed ik hiervoor een Volvo. Kijk eens op volvoforum.nl . Die zijn hier erg ver mee :)


Gaan we Vulvas met Lexi vergelijken ???? :D :D :D
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Denk dat er meer Volvorijders dan Lexusrijders zijn. Dus dan is het ook makelijker om iets op te zetten.

Een maat van mij kan custom Tshirts drukken voor een mooi klein bedrag dus ik kan is kijken of we iets op kunnen zetten.
 

gewoonmario

Hoort erbij
22 mrt 2011
79
0
0
Erick zei:
Denk dat er meer Volvorijders dan Lexusrijders zijn. Dus dan is het ook makelijker om iets op te zetten.

Een maat van mij kan custom Tshirts drukken voor een mooi klein bedrag dus ik kan is kijken of we iets op kunnen zetten.


hey wij doen met elke uitzending shirtjes van onze sub laten maken

met een ontwerp wedestrijdje enzo
dus ik ga wel ff painten voor een ontwerpje
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Maak het dan niet TE moeilijk maar wel stylevol, we rijden des al niet te min toch in een Lexus. Phuuu......... :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
een mooie raamsticker, doorzichtig met tekst, Lexus forum oid.


Er is hier ook een topic, wie heeft wie gezien, etc. Die is er op het Volvo forum ook. Het Volvo forum heeft speciale stickers, daar herkennen ze elkaar aan. Kleine badges.

Volvo gaat prat ook de hoge KM standen. Dus ook badges met de KM standen, in tonnen aangegeven :D

Voorbeeld:

doming50paar.jpg




http://www.volvo-plaza.nl/index.php?opt ... &Itemid=34
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Keep it simple, en trouwens iedereen is klein begonnen met clubmeetings e.d.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik wil deze best laten maken, maar dan wil ik wel dat er een aantal gebruikers dingen afnemen. Ik voel er niet veel voor om met een voorraad te blijven zitten.

Persoonlijk zat ik te denken aan raambanden, stickers en t-shirts met het forum logo en eventueel een auto op de t-shirts (LF-A?).

Zoals ik snel kan zien gaan raambanden zo'n 20-25 euro kosten en t-shirts en stickers moet ik nog opzoeken.

Het lijkt mij het beste als wij dit op de meeting eens gaan onderzoeken. Misschien een vragenlijstje wie eventueel wat wilt bestellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.