Nieuw thema Lexusforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Zijn kenteken plaathouders niet een idee trouwens?
Kan even vragen wat dat kost.



gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
yes, no problem. En dan voor watvoor aantal?

en gewoon witte letters?




gr. koen
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Ja inderdaad, klinkt goed!

Maar de sticker moet wel aan de binnenkant van een raam zitten, en niet aan de buitenkant toch? Dat is dan een iets ander type sticker, doorzichtig en met een gespiegelde afbeelding. Zoiets, of zo. Nou ja, ik hoop dat ik het goed zeg.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Is niet zo'n goed idee om binnen te plakken, ivm getinte ruiten.




gr. koen
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Yup, is ook weer waar. Dan moet hij goed weerbestendig zijn en niet van kleur verschieten bij een beetje zon, in ieder geval.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
SPfreaks zei:
Yup, is ook weer waar. Dan moet hij goed weerbestendig zijn en niet van kleur verschieten bij een beetje zon, in ieder geval.


Beetje marge erop, en dus regelmatig een nieuwe kopen. Kunnen we van de winst wat leuks doen :D :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Hube zei:
Nee hoor, als er iets komt dat is het het logo welke je achter ramen kan plakken, tegen kostprijs. Ga niet proberen om zielig winst te maken op kleine dingetjes als dit.




gr. koen
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Het is dan goed besteed geld. En geen zielige winst. Als je kijkt hoe groot het forum nu is. Zou het niet eerlijk zijn als, volgens mij, 1 persoon ervoor zou betalen.
Maar dat is mijn mening.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik ben bezig om alles te formaliseren. Dit gaat even duren, maar als het goed is hebben wij straks een leuke club, met leden en een beetje contributie om leuke dingen te mogen doen.

Ik moet zelf nog even met een juriste hier over praten, omdat ik niet alleen een vereniging wil hebben. Want dan zou de jaarvergadering mij en de mods, die al zoveel werk in het forum hebben zitten, zo kunnen ontzetten. Je kan begrijpen dat ik dat graag wil voorkomen.

Verder heb ik nog wat meer plannen met de website, maar deze hou ik nog even voor mij. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.