Nieuw thema Lexusforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Aangezien jij zoveel tijd hebt om groen te denken, mag jij hier voor gaan zorgen :p

Dusse, ik zie het topic wel verschijnen ;) :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Zo'n sticker is wel mooi idd. Of een iets grotere, maar dan op de achterruit.

Ligt er wel aan welke tekst.




p.s. Dank voor de foto. Ik ben op velgenjacht, en dit is mijn kleur wagen. De velgen zijn super....!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
^^ en super duur! haha...

back on topic!

Ik weet ook iemand die stickers maakt, kwaliteit weet ik niet, dus ik kan het wel vragen als het zover is...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
eh, topic is volgens mij het thema voor Lexusforum..... :p
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Nou ja, als ik het zo lees, dan gaat het toch ook over hoe het thema over te brengen naar de auto, om te laten zien dat je forum lid bent? Als er een leuke raam sticker komt tot 5 a 10 euro, doe ik mee. Promise. Maar aub niet zoiets als die Volvo stickers, want doet mij te veel denken aan "ik rij Volvo, en voor elke eland die ik aanrij, mag ik weer eentje plakken..."

(natuurlijk snap ik wel dat het een fikse hint is naar Ferrari, maar goed, het lijkt wel een dood beest anyway :p )
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nee hoor, als er iets komt dat is het het logo welke je achter ramen kan plakken, tegen kostprijs. Ga niet proberen om zielig winst te maken op kleine dingetjes als dit.

Erick, weet je al iets meer?
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
SPfreaks zei:
Nou ja, als ik het zo lees, dan gaat het toch ook over hoe het thema over te brengen naar de auto, om te laten zien dat je forum lid bent? Als er een leuke raam sticker komt tot 5 a 10 euro, doe ik mee. Promise. Maar aub niet zoiets als die Volvo stickers, want doet mij te veel denken aan "ik rij Volvo, en voor elke eland die ik aanrij, mag ik weer eentje plakken..."

(natuurlijk snap ik wel dat het een fikse hint is naar Ferrari, maar goed, het lijkt wel een dood beest anyway :p )


Ik heb ze hier aangehaald, voor Lexus moeten iets eigens bedenken.
Het idee erachter op het forum is OK.
Men herkent elkaar aan de stickers. Er is daar dan ook een topic, wie zag wie :D :D


Ik doe mee indien subtiel, leuk!
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Hube zei:
Nee hoor, als er iets komt dat is het het logo welke je achter ramen kan plakken, tegen kostprijs. Ga niet proberen om zielig winst te maken op kleine dingetjes als dit.
Ik zag die van Volvo 3,50 Euro kosten, maar ik ga expres een stukje hoger zitten, want ik wil wel een kleine bijdrage aan het in de lucht houden van dit forum leveren. Maar respect als je het tegen kostprijs doorverkoopt... :worship:

Maar het logo zoals het nu is, linksboven op de site, dat is toch al een prachtig dingetje? Of wordt er nog wat nieuws verzonnen? Ik vind dit logo bijvoorbeeld ook erg mooi, zet er in dezelfde stijl FORUM bij en je bent klaar?

http://www.wheelsonlineautos.nl/images/lexus_logo.png
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Dit bedoel ik ongeveer, heb even wat inelkaar geknutseld alvast. Zoiets zou ik nou wel op de auto plakken ergens. Niet te serieus, toch stoer! :D

afikqb.jpg
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
mlcoolj zei:
of een poll hier op het forum opstarten... think green :p

Wie moet er aan mij denken?????
Nou ik zou het echt ruig vinden om vaker met een cluppie op een meeting of dergelijke te staan.
En een Banner of dergelijke op me achterruit of zijraampjes zou ik best willen.


2hn1d2f.jpg
Het logo links boven vindt ik prima.
staat alles op om duidelijk te maken waar het over gaat.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
SPfreaks zei:
Dit bedoel ik ongeveer, heb even wat inelkaar geknutseld alvast. Zoiets zou ik nou wel op de auto plakken ergens. Niet te serieus, toch stoer! :D

afikqb.jpg


Respect voor je werk, maar het is niet mijn smaak.

Ik realiseer me wel dat met al de leden het wel erg moeilijk wordt iets te kiezen.
Wellicht iets van meerdere inzendingen, en een poll?
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ja maak er een kleurwedstrijd van zou ik zeggen :rulez:

Dat proud member...... is niet mijn smaak is weer te sjonnie.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

na deze nog eens tot me door te laten dringen vind ik deze wel zo netjes, niet te schreeuwerig en tegelijk opvallend.
Dit zou op een IS goed staan en op een LS ook.



gr. koen
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
SPfreaks zei:
Maar het logo zoals het nu is, linksboven op de site, dat is toch al een prachtig dingetje?
En daar was ik het al vanaf het begin mee eens, guys, die mag het worden hoor! :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ok, ik zal volgende maand (ben nu erg druk) wat quotes gaan opvragen voor stickers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.