Wat willen jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt Niels! En bedankt voor de feedaback en ervaring welke je hebt met jouw klassieke bromfietsenforum.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zal de opties welke ik op de lijst heb staan er ook nog bijzetten:

- PM pop-up en/of duidelijkere (e-mail) notificatie dat een PM ontvangen is.
- Back to top functie / navigatie boom onder.
- Pagina functie boven en onderaan in topics
- Database mod, Bij iedereen handtekeningen zichtbaar.
- Handtekening zichtbaar enabled bij iedereen en daarna niet meer aan te passen door gebruikers.
- Aanpassen mobiel thema
- Dit is de oplossing markering door topicstarter.
- Betere profiel pagina, meer gericht op auto's.
- Registratieoptie voor bijvoorbeeld meeting deelname.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
De mogelijkheid iemand een E-Mail te sturen, nu is er volgens mij alleen een PB mogelijk.
 

jwvdw

Hoort erbij
14 dec 2014
43
2
0
Ik heb op verschillende autoforums gezeten bij oa Citro?n en Pruis. Ik vind dit een overzichtelijk en prettig forum. Evenementen vind ik zeker leuk. Uiteraard afgestemd op Lexus bijvoorbeeld Velgen fabrikant, bandenfabrikant, tuning enz...

Als nieuweling was ik snel wegwijs.

Alles kan beter maar dit is al heel goed :rulez::thumbsup:
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.729
468
83
Sorry Alor.
Ik vraag me af of er nog meer mensen ge?nteresseerd zijn in een chatfunctie. Persoonlijk vind ik een chat wel leuk, maar vraag me af of het gebruikt gaat worden.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
De commentaarfunctie was briljant bedacht, handig en succesvol. Ondanks de kennelijk onoverkomelijke bezwaren die sommigen hiermee hadden (met als reden onoverzichtelijkheid?), lijkt het juist iets om op verder te borduren, niet om weg te moffelen. M.a.w, er lijkt behoefte te bestaan aan een 'losse' comment/chatfunctie, conform alor aangeeft en nodigt forumleden uit te reageren.

De Lounge lijkt dat succes niet te kennen, dus misschien iets om toch te overwegen. Persoonlijk vond ik de comment functie wel een 'twinkle' geven aan een verder nogal statisch forum...
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Als je door de "forums" hier doorwandeld zie ik dat er vrij veel gebruik werd gemaakt van de commentaarfunctie, persoonlijk was ik hier ( zo af en toe ook ) een liefhebber van en zou deze functie graag weer terug zien.
Het had wel wat volgens mij !
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Misschien zijn er wat problemen op gebied van instellingen beheer (rechten) van diverse rubrieken en gebruikersgroepen. Dat kan wel eens optreden als je achteraf bepaalde gebruikers of rubrieken rechten wilt ontnemen (of toevoegen). Site wordt natuurlijk gedraaid door vrijwilligers die hier veel werk aan hebben en je ook veel kennis moet hebben van Vbulletin. Je zal dan ook stukje tegenkomen waar deze wijzigingen nog niet zijn doorgevoerd (of vergeten) etc. Het maakt het idd een beetje onduidelijk.

Uit de voorgaande berichten mogen we aannemen dat de commentaarfunctie helaas volledig verdwijnt, tenzij dit anders wordt aangegeven...

Zo kan IK in je opgegeven link weer geen plaatjes posten vanwege een vage foutmelding.... :eek:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Misschien toch een foutje van een beheerder, want het lijkt mij sterk dat VBulletin autonoom posts verwijderd...??
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.729
468
83
http://vb.lexusforum.nl/forum/modell...n-winterbanden
http://vb.lexusforum.nl/forum/modell...de-motor/page5



Wel of geen comment functie, bij bovenstaande is het nog steeds mogelijk " commentaar" te leveren
Hoe meer ik zoek hoe meer ik de comment functie nog tegenkom
Is dit nu omdat de functie weer terug komt of moet er nog een en ander verwijderd worden ?
Ik had dit zelf ook al ontdekt, gebruikers met 50 posts of meer hebben andere rechten en konden hierdoor in sommige subfora nog comments plaatsen. Aan het eind van de middag had ik even tijd om hier naar te kijken, zou nu recht getrokken moeten zijn.

Klopt wat Henny zegt, bij mij staat daar de comment functie er nog gewoon bij, alleen heb ik het idee dat er posten verdwijnen enzo.
Gisteren gaf RaamdonkIS300 dat al aan maar dat is verdwenen.
Ik vermoed geen ingreep van een mod want het was een "normale" post.
Ik heb de "verdwenen" post van mvraamsdonkIS300 gisteren terug gezet en de discussie over de verdwenen post verwijderd om het topic zo overzichtelijk mogelijk te houden.



Ook heb ik zitten nadenken over een chat functie. In mijn ogen zou de meeste ideale oplossing een chat zijn ge?ntegreerd met vBulletin.
Dit is helaas niet zonder haken en ogen. Als eerste vraagt een chat redelijk wat van de server en het is niet de bedoeling dat de performance van het forum er daardoor op achteruit gaat.
Ten tweede zal de chat ook gemodereerd moeten worden, maar daar zijn vast vrijwilligers voor te vinden.
En als derde is erg (bijna) geen documentatie over vBulletin integratie, wat een integratie natuurlijk heel lastig maakt.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Resumerend, een ge?ntegreerde chatfunctie is voorlopig onhaalbaar en de commentaarfunctie (ondanks enthousiasme alom) is uitgeschakeld. Duidelijk, wat u wilt! :p
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.729
468
83
Je mag hier laten weten wat je graag wilt zien. Alle idee?n zijn welkom, maar we kunnen natuurlijk niet alles wat wordt genoemd implementeren/uitvoeren.

We hebben besloten de comments uit te schakelen om een minder rommelig forum te krijgen, de comment functie zal (zeker op korte termijn) niet opnieuw worden ingeschakeld.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Helemaal met je eens, structuur en overzicht zijn erg belangrijk :thumbsup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.