- 20 sep 2019
- 174
- 189
- 43
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Zeker gecombineerd met de voorpret...geduld is een mooie deugd![]()
Prachtige kleur en mooie uitvoering.Eindelijk weer een Lexus.
Een IS300h Luxury uit 2014 met oa prachtige ivoor leren bekleding , ML en safety pack.
Het rijden was onmiddellijk een feest van herkenning , ondanks de 2 cilinders minder in vergelijking met de GS.
Zeker minder power maar net zo soepel.
Als ik wat meer kilometers gemaakt heb zal ik meer ervaringen delen.Bekijk bijlage 179792
Mooie review, gelukkig heb je niet gereden in een wagen met 360° camera, daar kun je ook niet meer zonder, net als de HUD.Wat ik wel mis is de HUD wat je pas echt gaat waarderen als je het opeens niet hebt.
Dat is toch de originele HUD en niet via een app op je telefoon? Die belijning wordt anders wel lastig om te projecteren via een app.Foto van mijn voorruit, uh ik bedoel HUD. Voor de mensen die het nog niet kennen.
Bekijk bijlage 179936
Ja, da's mijn HUD, net ff gekeken hoe dat nou werkt, gaat zo te zien via spiegels. Als je in de auto zit zie je de HUD projector niet, ik heb een foto vanaf het dak moeten nemen en buiten uiteraard.Dat is toch de originele HUD en niet via een app op je telefoon? Die belijning wordt anders wel lastig om te projecteren via een app.
Foto van mijn voorruit, uh ik bedoel HUD. Voor de mensen die het nog niet kennen.
Bekijk bijlage 179936
Nou.... Hoewel de helderheid zelfs in zonlicht geweldig is, is de breedte ca. 40 cm en de hoogte 6 cm (niet opgemeten, ik ga m'n dashboard daarvoor niet slopen.). Dat wordt wel héééél erg breedbeeld.Dit ziet er zeker mooi uit.
Nog even en we kunnen een film bekijken in de voorruit.![]()
Nou.... Hoewel de helderheid zelfs in zonlicht geweldig is, is de breedte ca. 40 cm en de hoogte 6 cm (niet opgemeten, ik ga m'n dashboard daarvoor niet slopen.). Dat wordt wel héééél erg breedbeeld.
haha, maar daar zit meer achter, bij gebruik navi komt af en toe wat in beeld en bedienen radio ook(volume). En je kunt nog kiezen wat je wilt zien. Werkt goed maar teveel info voor je neus is niet altijd fijn. Als mijn zoon de auto mee heeft gehad en ik stap weer in, dan is het uitgezet door hem want hij vind dat hinderlijk.
En dan hopen dat de auto achter je ook zo'n systeem heeftNog een voordeel van een HUD (en radar) mijn auto "ziet" andere wagens nog voor ik ze zie, mist houdt radarsignalen niet tegen. Sommige mensen rijden in dit soort situaties zonder licht aan, de sukkels. Gelukkig houdt mijn auto netjes afstand en kan ik verder uitslapen.
Bekijk bijlage 179959