24 mei 2025: meeting The Gallery Brummen

Op welke dag of dagen zou je kunnen?

• zaterdag 10 mei

Stemmen: 11 50,0%
  • zaterdag 17 mei

Stemmen: 14 63,6%
  • zaterdag 24 mei

Stemmen: 18 81,8%
  • zaterdag 31 mei

Stemmen: 16 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    22
  • Opiniepeiling gesloten .
Er is een Grand Café aanwezig in de Gallery. Als we met een groep komen, zullen ze dat wel willen weten om zich daarop voor te bereiden.

• Leuk
Waarderingen: Paniekje
Ik ga vanmiddag even bellen met The Gallery om het eea af te stemmen.
Hoe laat willen we beginnen? Alleen in de middag, zeg vanaf 13u? Sommigen komen van ver dus laten we niet te vroeg beginnen (al kan iedereen aan komen zetten wanneer het hen uitkomt).
's Morgens 10u vind ik ook best, al denk ik niet dat ik er dan zelf ook al ben (m'n zoon werkt tot 12u en ik vermoed dat hij ook wel mee wil).

Er is idd een Grand café. Geen idee hoe uitgebreid de kaart is (heb daar nooit gegeten, hooguit wat gedronken).

• Leuk
Waarderingen: Primi
Mij maakt niet uit welk tijdstip we beginnen; 10, 11, 12 of 13 uur. Voor diegenen die langer reizen kan ik me voorstellen dat ze dan ook de tijd willen nemen om elkaars auto’s te bekijken, bijpraten, maar ook zeker een rondje willen lopen. Een uurtje loop ik er met gemak rond.

Voor mij is het een kleine 40 minuten rijden, ik pas me aan. De menukaart was een aantal jaren geleden eenvoudig, gericht op een tussendoortje of een lichte lunch. Maar wellicht kunnen ze ook een uitgebreide lunch voor onze groep mogelijk maken als ze dat vooraf weten. Hoor maar wat er mogelijk is, dan kan ieder voor zich besluiten om iets extra’s mee te nemen.

Het is wellicht wat te kort dag om nu nog te gaan inventariseren of men daar wil lunchen.
Ga er vanuit dat ze idd een eenvoudige kaart hebben dus een klein hapje eten kan altijd wel (zal dat vanmiddag nog even checken).
Ik ben altijd wel van de bammetjes meenemen maar dat moet iedereen natuurlijk zelf bepalen ;)

Met z'n allen daar wat drinken is altijd mogelijk en lijkt me zeker gezellig! Liefst buiten tegenover 20 Lexi/Lexussen/mooie auto's :love:

• Leuk
Waarderingen: wilcom2005
Een gezamenlijke lunch lijkt mij een leuk idee om de middag af te trappen; even wat eten, kennis maken en dan de auto's eens goed bekijken. Ja en misschien die collectie die daar staat ook even :)

Geen idee wat we met elkaar willen en wat kan, alles is voor mij okay. Ergens rond 12, 13 uur aankomen past voor ons ook prima.

Aaldering was druk dus ik wordt morgen teruggebeld over het hoe en wat (altijd interessant: bedrijven die zeggen je terug te bellen :rolleyes:).

De poll is inmiddels gesloten zodat men niet meer kan aangeven welke dag de voorkeur heeft maar de poll laat zien dat de meesten voor zaterdag 24 mei gestemd hebben.
Mensen die dit topic nu pas zien en niet hebben kunnen stemmen maar wel langs willen komen: iedereen (met een Lexus) is natuurlijk van harte welkom!

Ik ga nu uit van 20 auto's maar enkele meer zal weinig uitmaken lijkt me.
Ik probeer een deel van de parkeerplaats voor ons te reserveren maar hoor morgen wat er mogelijk is.

Meer nieuws volgt....

Laatst bewerkt:
Jawel, er zijn gelukkig ook nog bedrijven die je gewoon terugbellen als ze dat toezeggen. Alvast +1 voorThe Gallery 😃

Als we daar als groep (>10 personen) aankomen kunnen we een gereserveerde plek krijgen op het parkeerterrein achter/naast The Gallery zodat we bij elkaar kunnen staan (wel zo leuk). Daarbij wordt ook een ruimte op de 1e verdieping voor ons gereserveerd (met uitzicht op de parkeerplek e.d.).

Maar: dit kan alleen icm een arrangement! (wist ik niet van tevoren).
We kunnen kiezen uit:
  • Geen extra's (dus alleen gereserveerde parkeerruimte en zitruimte boven). 7,50 pp
  • Koffie/thee met appelgebak. 14,50 pp
  • Lunch arrangement (luxe broodjes, salade e.d.). 29,50 pp
  • Borrel arrangement (3 consumpties en -bittergarnituur pp). 27,50
Het arrangement wat we kiezen geldt dan voor iedereen. Je kan dus niet individueel voor iets kiezen.

We kunnen natuurlijk ook allemaal op de bonnefooi komen en onze auto's tussen de rest zetten en dat iedereen zelf besluit iets in het Grand Cafe te nuttigen.
Het lijkt me echter wel zo leuk om de auto's bij elkaar te zetten. Een arrangement vind ik ook niet erg. Maar ik kan niet zomaar voor jullie beslissen (nog los van het financiële deel).

Dus....
Kan een poll aanmaken zodat men kan aangeven wat men wil maar wellicht is dat wat overdreven.
Mijn voorstel is te kiezen tussen het koffie- of het lunch arrangement.

Input/suggesties zijn van harte welkom.

• Leuk
Waarderingen: D43m0n, Bobusa en Primi
Mijn voorstel is te kiezen tussen het koffie- of het lunch arrangement.
Ik vind beide prima, altijd goed.

12.30u - 13u daar aankomen moet me ook lukken

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Ik ga voor het lunch arrangement.
Bij te weinig reacties kun je nog evt. een poll maken. Anders wordt het lunch arrangement gewoon het besluit, jij organiseert het en wij passen ons aan...

Bij te weinig reacties kun je nog evt. een poll maken. Anders wordt het lunch arrangement gewoon het besluit, jij organiseert het en wij passen ons aan...
Ik vind het wat cru om voor iedereen te beslissen dat ze maar het luncharrangement van 29,50 moeten nemen. Helemaal omdat ik dat niet van te voren vermeld had (was ook voor mij een kleine verrassing).
Ok, we rijden een premium automerk maar ik kan/wil niet voor iedereen die financiële beslissing nemen.

Ik wacht de reacties even af.

• Leuk
Waarderingen: Namssam
Andere optie:
Kunnen voor koffie gaan, en alsnog besluiten ergens in de buurt iets te gaan eten, want voor €22,- (€29,50 - €7,50 entree) eet je best iets anders dan een broodje met saladebar.

Of, we kiezen voor €7,50 pp (of per auto?) een gereserveerde plek om te parkeren en te zitten, en ieder is daarna vrij om z’n eigen bammetjes mee te nemen en te nuttigen buiten naast de auto’s , of je kiest ervoor om jezelf lekker te verwennen met een lunch. Dit heeft mijn voorkeur, we komen bij elkaar, staan en zitten bij elkaar en daarna is iedereen vrij.

Als we in ieder geval bij elkaar kunnen staan én een eigen zitruimte in het Grand Café hebben met zicht op de auto's ben ik al lang blij. Dan hebben we binnen en buiten de ruimte en gelegenheid om te kletsen, eten, drinken (en niet onbelangrijk; te toiletteren). Als ik het goed begrijp 7,50 euro p.p.

Bij alleen parkeerplek + zitruimte kan iedereen verder kiezen wat hij/zij wil. Dat lijkt mij een mooie tussenweg.

Wellicht dat ik met vrouw en twee jongens dan wel wat ga eten, of (afhankelijk van het weer) de baas graag even binnen wil zitten met een theetje, maar dat kan dan allemaal. En dat is super.

Just my two cents :)

En geen probleem quattrootje, je kan niet alles weten en al doende leert men :cool: