Zo'n schitterend dashboard wil je toch niet verpesten met een telefoonhouder??Hi. Zijn er leden op het forum die ervaring hebben met een houder voor een mobiel (liefst met Magsafe magneet). Waar en hoe hebben jullie je mobiel geplaatst.
Groet, Paul.Bekijk bijlage 184393
Ik heb een hele simpele houder die ik in het ventilatierooster vastzet. Geen magneet maar hij klemt links en rechts de telefoon vast. Als dat wat voor je is dan kan ik wel een foto plaatsen en het merk van dat dingetje.
Zo'n ding hadden wij ook maar hij trok door het gewicht het rooster naar beneden. Niet echt ideaal.Ik heb een hele simpele houder die ik in het ventilatierooster vastzet. Geen magneet maar hij klemt links en rechts de telefoon vast. Als dat wat voor je is dan kan ik wel een foto plaatsen en het merk van dat dingetje.
Daar ben ik ook bang voor. Ook al eens naar de zuignap gekeken maar het lijkt me dat je die niet op je dashboard moet vastzetten, ivm schade, dus op het raam lijkt me beter. Welke heb jij?Zo'n ding hadden wij ook maar hij trok door het gewicht het rooster naar beneden. Niet echt ideaal.
Nu een met een zuignap op de voorruit met een verlengde 'steel' zodat de telefoon voor het dashboard hangt ipv erboven.
Alleen is die zuignap aan de buitenkant wel goed zichtbaar wat ik niet zo mooi vind staan maarja.
Het probleem is dat je die dingen niet kan proberen. Heb al een aantal miskopen gedaan omdat het niet past. Ik heb die voor in de bekerhouder ook gezien. Maar een maten en filmpjes van opzoeken, maar ben bang dat het te laag zit. Dank voor je reactie.Je hebt telefoonhouders die in je bekerhouder gaan, misschien is dat iets.
Als je hem op ooghoogte wilt zal het snel een zuignap worden.
Nog geen Android auto ingebouwd en wil wel Waze routeplanner gebruiken. Navigatie van Lexus zelf vind ik onhandig.Die telefoons zijn toch bluetooth connected met het auto systeem ?
Waar heb je je telefoon dan op het dashboard nodig ?
Ksnapputniet, leg uit.
Dank. Veel mogelijkheden zo te zien. Ik ga hier eens naar kijken.Deze
Is op meerdere manieren te plaatsen.
Kan evt. morgen wel even een foto maken hoe het bij mij zit.
Bekijk bijlage 184399
In mijn beleving klinkt de muziek, via de usb-poort, een stuk voller dan via Bluetooth. Ik sluit mijn telefoon dan ook altijd op die manier aan. Maar zonder houder want kan dan in de opbergruimte onder de armsteun.Die telefoons zijn toch bluetooth connected met het auto systeem ?
Waar heb je je telefoon dan op het dashboard nodig ?
Ksnapputniet, leg uit.
Dat idee heb ik ook. M’n CarPlayBox ondersteunt dat ook, naast Bluetooth. Het opladen via die USB-poort is een stukje langzamer. Als m’n telefoon aardig leeg is, dan gaat ie via Bluetooth bij een korte rit. Maar anders via USB met langzamer opladen, dat zou ook beter zijn voor de batterij in de telefoon.In mijn beleving klinkt de muziek, via de usb-poort, een stuk voller dan via Bluetooth