Wat hoop je te bereiken met het verlagen?hallo mijn naam is Ruud uit den haag
en sinds kort trotse eigenaar van een lexus gs 300h f sport uit 2017
ik zou graag mijn auto willen verlagen aangezien dit me eerste lexus is zou ik graag wat info en advies willen hebben
wat raden jullie aan ?

. Uiteraard willen we ook graag fotos
.
. Maar ja je bent inwoner en ik weet niet waar je in Den Haag woont. Ik kom veel in een ouder gedeelte waar men veel authentieke elementen van den haag geeft bewaard.Simpel: doe het niet,. Als je vind dat de 300h F sport onvoldoende sportief is, kun je hem beter vervangen door bijvoorbeeld een BMW 5 serie met voldoende motorvermogen. Zeker met de daarin aanwezige keukenstoelen zal dat aanvoelen als sportiever en ook de kosten van onderhoud zullen bijdragen aan het gevoel dat het veel sportiever is.ik zou graag mijn auto willen verlagen aangezien dit me eerste lexus is zou ik graag wat info en advies willen hebben
wat raden jullie aan ?

He nou moet ik een schoon vest aantrekken want ik heb te hard gelachen met mijn koffie in de hand...Simpel: doe het niet,. Als je vind dat de 300h F sport onvoldoende sportief is, kun je hem beter vervangen door bijvoorbeeld een BMW 5 serie met voldoende motorvermogen. Zeker met de daarin aanwezige keukenstoelen zal dat aanvoelen als sportiever en ook de kosten van onderhoud zullen bijdragen aan het gevoel dat het veel sportiever is.![]()
Whahaha spot-on!!!!Simpel: doe het niet,. Als je vind dat de 300h F sport onvoldoende sportief is, kun je hem beter vervangen door bijvoorbeeld een BMW 5 serie met voldoende motorvermogen. Zeker met de daarin aanwezige keukenstoelen zal dat aanvoelen als sportiever en ook de kosten van onderhoud zullen bijdragen aan het gevoel dat het veel sportiever is.![]()
Die lijken mij handiger ivm drempelsEr zijn ook verhogingssetjes (Lift kit)![]()
. Doordeweeks verblijf ik in een appartement, met uitzicht op een weg en een drempel. Het blijft bijzonder om te zien hoeveel autos schrapen met voor of achterzijde over de drempel. Zeker autos die harder gaan dan de max 30 (vaak mensen die de weg niet kennen) hebben denk ik behoorlijk wat beschadigingen. Mensen met een verlaagde auto moeten er stapvoets over heen. Daarna geven sommigen een dot gas om te laten zien hoe cool ze zijn in hun 20 jaar oude verlaagde aftandse golf,met extra plastic onderdelen, matig geblindeerde achterruiten en brul uitlaat
.Ik ben dan de vreemde eend in de bijt, maar ik heb absoluut geen spijt van mijn verlaging dmv een TEIN schroefset. Het is een keuze, ik heb liever een wat strakker geveerde auto. Er zit echt geen verschil in overzicht tussen die paar centimeter dat je lager zit en ook met een goede schroefset zijn drempels in de praktijk prima te doen, maar wel rustig aan. Hierbij valt of staat het wel met de gebruikte materialen. De vorige eigenaar van mijn Lexus had echter de briljante ingeving gehad om maar een paar windingen van de veren af te slijpen om de auto met de originele schokdempers te verlagen. Met die combinatie raakte ik regelmatig de onderkant van de bumper bij een drempel. Toen ik daarna de hele vering heb vervangen door een TEIN schroefset en ingesteld op dezelfde rijhoogte als voorheen (zonder uitlijning en nooit problemen met vreemde bandenslijtage gehad) was dat probleem als sneeuw voor de zon verdwenen.Het verlagen van je Lexus ga je spijt van kijgen (let wel, dit is mijn mening). Het verminderd het comfort, geeft je minder goed overzicht in het verkeer, je auto gaat over verkeersdrempels schrapen en de auto zal opnieuw uitgelijnd moeten worden. Het enige voordeel wat overblijft is de looks en misschien een betere wegligging alhoewel dat ook risicovol is aangezien Lexus enorme budgeten besteed om de wegligging comfortabel en veilig te maken. Dat ga je niet verbeteren.