Wat hoop je te bereiken met het verlagen?hallo mijn naam is Ruud uit den haag
en sinds kort trotse eigenaar van een lexus gs 300h f sport uit 2017
ik zou graag mijn auto willen verlagen aangezien dit me eerste lexus is zou ik graag wat info en advies willen hebben
wat raden jullie aan ?

. Uiteraard willen we ook graag fotos
.
. Maar ja je bent inwoner en ik weet niet waar je in Den Haag woont. Ik kom veel in een ouder gedeelte waar men veel authentieke elementen van den haag geeft bewaard.Simpel: doe het niet,. Als je vind dat de 300h F sport onvoldoende sportief is, kun je hem beter vervangen door bijvoorbeeld een BMW 5 serie met voldoende motorvermogen. Zeker met de daarin aanwezige keukenstoelen zal dat aanvoelen als sportiever en ook de kosten van onderhoud zullen bijdragen aan het gevoel dat het veel sportiever is.ik zou graag mijn auto willen verlagen aangezien dit me eerste lexus is zou ik graag wat info en advies willen hebben
wat raden jullie aan ?

He nou moet ik een schoon vest aantrekken want ik heb te hard gelachen met mijn koffie in de hand...Simpel: doe het niet,. Als je vind dat de 300h F sport onvoldoende sportief is, kun je hem beter vervangen door bijvoorbeeld een BMW 5 serie met voldoende motorvermogen. Zeker met de daarin aanwezige keukenstoelen zal dat aanvoelen als sportiever en ook de kosten van onderhoud zullen bijdragen aan het gevoel dat het veel sportiever is.![]()
Whahaha spot-on!!!!Simpel: doe het niet,. Als je vind dat de 300h F sport onvoldoende sportief is, kun je hem beter vervangen door bijvoorbeeld een BMW 5 serie met voldoende motorvermogen. Zeker met de daarin aanwezige keukenstoelen zal dat aanvoelen als sportiever en ook de kosten van onderhoud zullen bijdragen aan het gevoel dat het veel sportiever is.![]()