Paniekje
Heel actief
- 1 sep 2024
- 543
- 434
- 63
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Zodan, jij bent denk ik aardig los gegaan, OE sensoren zo te zien.. aftermarket (bijv Autec) voor fractie van de prijs was ook goed geweest.Drie originele sensoren zijn binnen! Volgende week vrijdag gaan ze in de achterbanden en het reservewiel. Vervolgens ga ik ze zelf inlezen met de Autel.
Ik ben benieuwd en hoop hier volgende week taart te kunnen presenteren![]()
![]()
€50 voor OE, dat is erg goedkoop, ik meen dat OE bij de dealer rond de €175 pst. kost.Er zitten nu twee originele sensoren in en drie aftermarket (merk weet ik niet). Dat werkte eerst wel maar als ik nu de sensoren inlees pakt de auto er maar twee op, de originele. Vandaar maar originele besteld; prijs viel mee: 50 euro per stuk via eBay. Er in zetten zal rond de 25 euro zijn verwacht ik. Inlezen kan ik dan als het goed is zelf met de Autel TPMS tool.
De auto registreert inderdaad het reservewiel. Als ik daar geen sensor in hang zit ik nog steeds met die ellendige melding op het dashboard... En daar wil ik nu juist van af, ik wil alleen groene lampjes zien![]()
Ik heb ze via eBay in Duitsland gekocht, Pools bedrijf volgens mij. Zullen ergens wel een partij opgekocht hebben vandaar de prima prijs. Nav van tip van Bobusa die ze zelf volgens mij ook daar had gekocht (ben oud dus geheugen laat me soms wat in de steek).€50 voor OE, dat is erg goedkoop, ik meen dat OE bij de dealer rond de €175 pst. kost.
Hopelijk wel van een Europese Ebay en niet van Ebay .com vanuit de USA?
Ik meen dat ik bij tijd geleden zoeken naar OE Lexus TPMS sensoren had gezien dat in de US de sensoren een andere zend frequentie gebruiken die niet zal werken op een Europese auto..
Dan is die al lek...”, het is meer indicatief en voor een waarschuwing bij plotseling drukverlies