Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Ik denk dat er veel meer mensen zijn met een set rubbermatten voor de natte maanden. Ik koop er bij elke autowissel een set bij als ze er niet bij zitten. In de NX lag een kofferbakmat toen ik hem kocht en heb ik er rubbermatten bij gekocht, originele. Ook voor de 2021 Yaris heb ik recent rubbermatten gekocht, ook originele. De velourse matten blijven langer netjes, sommige mensen hebben er volstrekt maling aan hoe ze bij je in de auto stappen en dat maakt nu niks meer uit, een ergernis minder zeg maar ;)

Ook ik heb voor de IS een rubberen mattenset én -kofferbakmat bij automatten.nl gekocht.
Nog een mooie BF aanbieding ook (10%) :cool:
Levertijd is volgens de site wel 2-3 weken maar vooruit.
Ik dacht eerst dat het AliExpress zooi was, maar de prijzen zijn ongeveer vergelijkbaar met wat ik op AliExpress kon krijgen. Het zal uiteindelijk alsnog denk ik uit china komen, maar wel voor een goede prijs.

Ik denk dat er veel meer mensen zijn met een set rubbermatten voor de natte maanden. Ik koop er bij elke autowissel een set bij als ze er niet bij zitten. In de NX lag een kofferbakmat toen ik hem kocht en heb ik er rubbermatten bij gekocht, originele. Ook voor de 2021 Yaris heb ik recent rubbermatten gekocht, ook originele. De velourse matten blijven langer netjes, sommige mensen hebben er volstrekt maling aan hoe ze bij je in de auto stappen en dat maakt nu niks meer uit, een ergernis minder zeg maar ;)
Bij mij stappen alleen de kinderen achterin de auto en dat valt meestal wel mee. In de afgelopen maanden hebben de kinderen denk ik maar 6 keer in de auto gezeten. Mijn vriendin stapt altijd netjes in. Als de kinderen jonger waren geweest dan had ik waarschijnlijk wel een set gekocht.

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave
Ik heb vorig jaar die Black Friday actie gebruikt bij Carista, nu zie ik die aanbieding niet in de app. Waarschijnlijk omdat mijn jaarabonnement nog geldig is tot 13 januari. Vorig jaar hield Carista die aanbieding tot ruim in januari actief. Hopelijk nu ook weer 😁

APK. Geen probleem, zou je zeggen. Maar voor het eerst sinds ik auto rijd (sinds 1999) afgekeurd. En wel op de achterbanden. Scheef afgesleten winterbanden. Vanwege afwijkend type band een of zelfs twee dagen wachten. Maar goed, dat is dan ook alles.

Mooie prestatie sinds vorige eeuw 😃.

Is er iets met de gewrichten van de wielophanging waardoor ze ietwat scheef afslijten ?

Scheef afgesleten winterbanden.
Een beetje zoals dit?

Ik heb de IS direct laten uitlijnen en vorige maand bij de bandenwissel leek alles netjes recht te slijten, zowel voor als achter. Als ze het niet gedaan hebben na montage van de nieuwe banden; is mijn tip om dat alsnog even te laten doen.