Sam_IS300h
Heel actief
- 8 sep 2022
- 835
- 745
- 93
Inderdaad zo bij mijn LS en volgens mij heeft Henny hetzelfde type? Plaatje hieronder geeft een idee; bij mij zit het knopje ver naar onderen, boven de pedalen en dan een beetje meer naar rechts.het knopje onder het stuur/in het dashboardkastje
Dat is even de vraag. Als de sensoren gekloond zijn of ingeleerd zijn, moet het werken.Overigens zou het mij niet verbazen als de sensoren opnieuw ingelezen moeten worden, dan weet ik niet of een reset helpt.
Ik durf even niet te zeggen of deze auto's al 2 sets kunnen opslaan, dat zou ook nog kunnen, dat het systeem nu 'SET 1' zoekt. Maar volgens mij kwam
Ik waag er een gokje aan @Henny: als beide sets al bekend zijn bij je LS, dan zou het maar zo kunnen dat je 3x achter elkaar op die TPMS-reset knop zou kunnen drukken om de “main set” te wisselen naar de “secondary set”. Volgens mij hoor je dan een piepje en zie je kortstondig het TPMS-lampje branden en uitgaan in je dashboard. Daarna zou je de gebruikelijke reset-procedure met diezelfde knop uit moeten voeren.EDIT Sam heeft hierboven een beter plaatje geplaats, had ik even gemist..
Ik hoop dat je dit zo kunt vinden anders moet ik ondersteboven de auto in voor een foto.
Overigens zou het mij niet verbazen als de sensoren opnieuw ingelezen moeten worden, dan weet ik niet of een reset helpt.

Daarstraks de wagen weggebracht voor de 180.000km beurt. Letwel: niet naar een dealer, maar gewoon de garage waar ik al heel lang klant ben. Ik verwacht geen bijzonderheden, maar je weet maar nooit….![]()
Bedankt voor de reacties, winterset zat bij aankoop auto, zou dus al eerder aangemeld zijn of zo ga vandaag nog eens opnieuw naar het juiste knopje zoekenZou onder het stuur moeten zitten (7):
Bekijk bijlage 184722