24 mei 2025: meeting The Gallery Brummen

Op welke dag of dagen zou je kunnen?

• zaterdag 10 mei

Stemmen: 11 50,0%
  • zaterdag 17 mei

Stemmen: 14 63,6%
  • zaterdag 24 mei

Stemmen: 18 81,8%
  • zaterdag 31 mei

Stemmen: 16 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    22
  • Opiniepeiling gesloten .
Wanneer zou dat Tikkie voor het dure stuk appeltaart komen ?
Moesten we nog 06-nummers via pb delen ? (PB = persoonlijk berichtje, voordat daar vragen over komen 😁😉)

• Haha
Waarderingen: Rayminidas
Wanneer zou dat Tikkie voor het dure stuk appeltaart komen ?
Moesten we nog 06-nummers via pb delen ? (PB = persoonlijk berichtje, voordat daar vragen over komen 😁😉)
Men kan t/m zondag de 18e via een bericht hier aangeven met hoeveel personen men koffie/thee+appelgebak naar binnen gaat schuiven. Daarmee bevestig je dus te betalen (daar moet ik even duidelijk in zijn want The Gallery was dat ook, er is geen restitutie mogelijk).

Maandag de 19e geef ik het totale aantal aan the Gallery door én stuur ik iedereen via een PB de QR code van de Tikkie (toon die QR op bijv. je laptop/PC en scan 'm met je telefoon).
Iedereen heeft dus een kleine week om te betalen.

Vragen? Stel ze vooral (ik hou van duidelijkheid zoals je merkt😁)

Laatst bewerkt:
Ik kom graag die kant op met mijn LS.
In principe ben ik alleen maar hoop dat het mogelijk is dat er misschien nog 1 passagier meegaat ?
Men liet weten dat er opzich qua aantal personen een marge is van 1 of 2. Want 2 extra stukjes appeltaart lukt ze nog wel zei de dame aan de telefoon.
Dus ik noteer je voor 1 persoon. Mocht je op de 18e meer zekerheid hebben, laat het svp even weten.
Weet je het pas op de 24e en kom je met 1 extra persoon dan kan je ter plekke aan mij betalen (ik moet het geheel in 1 keer afrekenen).
Dus dat komt wel goed, don't worry :cool:

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rca
Mooi! Nog een LS! Kunnen we straks die Gallery helemaal links laten liggen met zulke mooie en unieke auto's :trollface: :cool:
Ik ben benieuwd hoeveel Japanse klassiekers er op dat moment staan in de Gallery, doorgaans is het gros Europees en dan Amerikaans en soms een Japanse klassieker. Daar zijn er ook hele mooie van!

Ik ben benieuwd hoeveel Japanse klassiekers er op dat moment staan in de Gallery, doorgaans is het gros Europees en dan Amerikaans en soms een Japanse klassieker. Daar zijn er ook hele mooie van!
Ja, dat zou leuk zijn. Hij is natuurlijk een liefhebber/handelaar, de Toyota 2000 GT en de originele Datsun 240Z zijn o.a. iconen maar ook erg zeldzaam en de 2000 GT eigenlijk een museumstuk.
Maar op zijn website zal wellicht het aanbod wel staan.

• Leuk
Waarderingen: D43m0n