fastatje
Heel actief
- 1 jun 2014
- 562
- 48
- 28
Vergeet niet de uitvoeringen met Luchtvering te testen voor dat je daar later spijt van krijg
Die zijn er niet als 400H....
Vergeet niet de uitvoeringen met Luchtvering te testen voor dat je daar later spijt van krijg
Het is gewoon een juiste inschatting van je.Dat vermoeden had ik al, zonder een waarde oordeel te geven.... een knappe 450 ligt een stuk hoger in het segment, eventueel is een 350 wel aan te schaffen met luchtvering, maar dan heb je weer geen Hybride.
Persoonlijk ben ik een beetje teleurgesteld in het interieur van de 450 en sterker nog de neus van de nieuwe lijn is wat mij betreft helemaal over de top, het lijken wel stofzuigers.
Maar over smaak valt niet te twisten, ik denk echter wel dat Lexus steeds exclusiever gaat worden naar mate ze zo'n expliciet uiterlijk gaan vormen.
Serieus Fastatje ? 1 op 10 met een hybride ? Jeetje dat is net zoveel als een conventionele setup
is de RX450 wellicht zuiniger omdat deze meer door ontwikkeld is ?
Heb inmiddels een RX aangeschaft. Ben van plan om hem professioneel te laten fotograferen. Wanneer ik die foto's heb, deel ik ze met jullie.
In ieder geval bedankt voor jullie bijdrage!
Het is een 400h geworden uit 2007. Met Mark Levinson. Dealer onderhouden en ik ben de tweede eigenaar.Gefeliciteerd en heel veel plezier met jou RX, welk jaar en uitvoering is het geworden ?