Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben ook benieuwd naar je ervaringen. Kan je niet veel vertellen uit ervaring (heb aftermarket achterlichten met grote reflector en redelijk lichtbeeld), maar meer is beter
sorry dat ik het zeg maar ik ben bang dat goedkoop / duurkoop is. Die van mij waren indd iets van 50? maar zitten er al 4jaar in en even fel als toen en geen foutmelding of wat dan ook voor onzin.
In zulke dure autos moet je naar mijn zin geen LEDs van 5? inzetten.
Mocht het niks zijn dan kunnen er altijd nog duurdere in.
De LED's kosten 0,98 / stuk...
Vaak worden de duurdere in de zelfde fabriek gemaakt, met als enige verschil de tussenhandel die er fors op verdient.
Mijn auto is van 1998, dus ik denk dat het qua verlichting altijd een verbetering is.
Het is waar dat de meeste leds uit dezelfde fabrieken komen, maar er zin toch wel verschillen. De leds worden per batch gekeurd en ingedeeld naar kwaliteit (Bijv. B-keuze Levi jeans). De goedkope leds hoeven niet slecht te zijn voor het boogje gebruik. Je kan je voorstellen dat voor led off road lampen wel de beste leds nodig zijn. Met je achteruitrij verlichting hoef je niet een mier op 3 mijl afstand te kunnen identificeren.