Achteruitrij verlichting versterken?

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Misschien is het niet anders maar me valt op dat de achteruitrij verlichting niet bijster fel is.

Had gisteren een andere auto te leen en daar had ik prima zicht mee!

Kan ik de lampen vervangen door een uitvoering met feller licht (welke??)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ben ook benieuwd naar je ervaringen. Kan je niet veel vertellen uit ervaring (heb aftermarket achterlichten met grote reflector en redelijk lichtbeeld), maar meer is beter :p
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
sorry dat ik het zeg maar ik ben bang dat goedkoop / duurkoop is. Die van mij waren indd iets van 50? maar zitten er al 4jaar in en even fel als toen en geen foutmelding of wat dan ook voor onzin.
In zulke dure autos moet je naar mijn zin geen LEDs van 5? inzetten.

Hoor je ervaring graag strax;)
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Mocht het niks zijn dan kunnen er altijd nog duurdere in.
De LED's kosten 0,98 / stuk...
Vaak worden de duurdere in de zelfde fabriek gemaakt, met als enige verschil de tussenhandel die er fors op verdient.

Mijn auto is van 1998, dus ik denk dat het qua verlichting altijd een verbetering is.
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Ik heb de verkeerde leds besteld/ontvangen en toen heb er door vervelende perikelen niks meer mee gedaan.

Ook het heldere weer dwong niet tot verdere actie...
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Het is waar dat de meeste leds uit dezelfde fabrieken komen, maar er zin toch wel verschillen. De leds worden per batch gekeurd en ingedeeld naar kwaliteit (Bijv. B-keuze Levi jeans). De goedkope leds hoeven niet slecht te zijn voor het boogje gebruik. Je kan je voorstellen dat voor led off road lampen wel de beste leds nodig zijn. Met je achteruitrij verlichting hoef je niet een mier op 3 mijl afstand te kunnen identificeren.