Aftermarket parts monteren

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Hi allen,

Een kennis van mij en ik hebben sinds een maandje onze CT's. We zijn beide zeer tevreden met onze eigen auto's en zijn zeer te spreken over de rijeigenschappen en hoe de auto zich gedraagt in de binnenstad.

Nu komen we op het punt dat we graag onderdelen willen bestellen, maar helaas hebben wij daar niet genoeg verstand van om die zelf te monteren.
Ons oog is o.a. gevallen op de F-sport grille:
http://lexus.sewellparts.com/accessorie ... /4578.html

Ik keek al in de motorkap maar das te arbeids-intensief voor ons om te doen, is er iemand op het forum die handig is of weet waar wij onze beide auto's kunnen brengen?

Hartelijke groet! :hi:
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
postbuz zei:
mlcoolj zei:
Uitgezocht en blijkt dus dat de CT alleen LED koplampen heeft

De dimlichten zijn dubbele ledlampen, het groot licht is "gewoon" halogeen. Ik dacht dat Hjalmar wellicht dit halogeen groot licht (ook) zou vervangen door Xenon en dan ben ik benieuwd naar zijn ervaringen. Had ik m'n vorige auto(s) Bi-Xenon (dus dim- en grootlicht) en vondt dat wel zo prettig.

Al was het maar dat je het halve dorp kon verlichten :D


Had ik toch gedacht dat alle verlichting, dim- en grootlicht leds waren. Daarom heb ik dat als optie ook besteld.
Dus ik begrijp dat het grootlicht altijd halogeen blijft, ook al heb je led besteld?

Robbert-Jan
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Robbert zei:
Had ik toch gedacht dat alle verlichting, dim- en grootlicht leds waren

Ja, enkel LED dimlicht (ondanks dat Lexus het in de prijslijst en elders consequent maar m.i. onterecht LED koplampen noemt). Het grootlicht is altijd een H9 halogeenlamp.

Wellicht "the pursuit of perfection", maar dus niet bereikt.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hjalmar zei:
Nou, helaas, nog niet gesleuteld aan mijn auto, er was een andere type geconstateerd, en moest besteld worden. Met andere woorden, we zijn 3 weken verder straks!
En LED knipperlicht is ook nog niet mogelijk...

Je had het gewoon via Lince hier op de website kunnen doen, (of had je dat wel gedaan??) Was je sneller klaar denk ik (wat betreft verzenden etc...)
 

sharkman

Actief
29 dec 2010
154
2
0
Er zijn voldoende universele led knipperlichten te koop (en daar is altijd wel een passende bij, vraag is enkel of je boordcomputer het zonder foutmeldingen pikt)

Ja, enkel LED dimlicht (ondanks dat Lexus het in de prijslijst en elders consequent maar m.i. onterecht LED koplampen noemt). Het grootlicht is altijd een H9 halogeenlamp.

Vraag je af via welke lichtbron het seinlicht wordt geschakeld. Xenon licht kan dit niet vandaar dat een dergelijke groot en dimlicht xenon unit alsnog een aparte Halogeenlamp voor het seinlicht bevat.

Denk dat je niet blij wordt als blijkt dat na motagen van xenon in het grootlicht (dat je toch bijna nergens kan voeren) de mogelijkheid tot het geven van lichtsignalen vervalt....