[Altezza] mlcoolj's Altezza

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
echt gave fotos!! De volgende keer wil ik zeker mee met driften!

en trouwens ik vind jouw tezza echt mooi zo met die bumper lippen skirts en de stance ( klein beetje voorover gedoken)

Welke voor lip zit er bij jou eigenlijk op?


ps je drift nummer B05 lijkt net " Boss " drift like a Boss!
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
385
122
43
ja vet! Ik wil de is300 ook nog wel een keer goed dwars gooien. Een keer niet op straat...:trollface:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hahah thanks boys! Ja iedereen heeft het over boss inderdaad hahaha like a boss kan ik het nog niet, maar ik ben goed op weg al zeg ik het zelf... Hoop dat ik de volgende keer er weer bij kan zijn.

echt gave fotos!! De volgende keer wil ik zeker mee met driften!

en trouwens ik vind jouw tezza echt mooi zo met die bumper lippen skirts en de stance ( klein beetje voorover gedoken)

Welke voor lip zit er bij jou eigenlijk op?


ps je drift nummer B05 lijkt net " Boss " drift like a Boss!

Skirts zijn de "elegance" skirts die als optie werden meegeleverd. Staan wel wat op ebay, meestal worden ze TRD skirts genoemd maar zo heten ze eigenlijk niet... Ik ben ook wel blij met de stance, staat heel goed zo!

Nivek mot je komen dan! :p Er was ook nog een is300 automaat daar bezig, en die deed het nog beter dan ik vond ik, jij hebt handbak en coilovers dus dat zou nog beter moeten gaan:trollface:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Eind juli dacht 26 ofzo, als ik meer info heb dan plaats ik het wel in de meeting sectie... zal weer in Emmen zijn...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ja iedereen heeft het over boss inderdaad hahaha like a boss kan ik het nog niet, maar ik ben goed op weg al zeg ik het zelf.
Goed op weg zegt ie... :p

Als ik mee zou doen, zou er op mijn ruit A55 staan ;)
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Zooo! Gaaf zeg.
Bij het Japfest ook al tijdens de drifts bij de baan gestaan, maar zo van een paar forumleden natuurlijk nog leuker.
Goed bezig. 👍
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Is het daar trouwens ook echt een baantje of alleen een ovaal?

Ovaal, aan het einde plaatsen ze ook kegeltjes om een soort baan te maken, maar zo goed kan ik het nog niet dus ik rij rustig langs die kegels totdat ik bij de bocht weer kom :p
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Zooo! Gaaf zeg.
Bij het Japfest ook al tijdens de drifts bij de baan gestaan, maar zo van een paar forumleden natuurlijk nog leuker.
Goed bezig. 👍

Thanks Arno, was weer leuk, gisteren de auto eindelijk weer gewassen en zoveel mogelijk modder, wat ik kon zien, weggehaald, had al een hoop weggespoten met de hogedrukspuit....
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Je moet je voorwielen weghalen en erachter kijken...daar blijft mogelijk ook wat zitten. Kan je straks lezen in mijn topic, haha.