[Altezza] mlcoolj's Altezza

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Net je topic even doorgelezen, gaaf hoor !! Erg gave bak heb je ! Ben erg jaloers op je skirts/lippen. :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
LOL!! Thanks! Als je wat zoekt kan ik je er wel aan helpen.. In ieder geval de voor en achter.. De zijskirts wordt lastig maar niet onmogelijk 😁
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
zow! weer es lang geleden geweest, sindsdien heb ik wat werk verricht aan de Tezz...

Om te beginnen, een nieuwe pook:


de bijrijderskant van de auto is ooit door spongebob en zn vrienden gespoten en er is kleurverschil en op sommige plekken zie je zelfs plamuurkleur door de lak... waarschijnlijk ooit iets aan gerepareerd maar slecht gespoten want reparatie is wel, naar mijn mening, prima uitgevoerd. dus ben nu plaatdelen aan het vervangen. Ik ben eerst met de deuren begonnen...

Ik kon goedkoop aan 2 gebruikte deuren komen, dus dat gedaan...

Vervangen ging makkelijker dan gedacht! Ik moest de window visors ook overzetten, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt... Oh en met het vervangen van de deuren kwam ik ook terug met "suede" deurkaarten... dus die ook geplaatst (ik had stoffen deurkaarten). Nu matcht het interieur met elkaar :)

Hierna de endlinks (voor en achter) vervangen, was meer preventief, hoefde uitendelijk niet, ook geen foto's van, sorry...

Hierna voor de APK aangeboden:

Geen op of aanmerkingen.

Hierna Japfest in Zandvoort aangedaan:

Heerlijk om na een aantal maand weer lange afstand te mogen rijden.

Een week na Japfest kreeg ik de kans om de voorscherm ook te vervangen... En dat liep uit de hand zeg maar...


Foto's van het vervangen zelf heb ik niet, maar ging ook best makkelijk, had meer gedoe verwacht :)

Ik heb hier ook een HKS Silent Hi-Power uitlaat ge?nstalleerd:





uiteindelijke stand:
3 Altezza's, 5 IS200 waarvan 2 Supercharged, een eenzame IS300 en een bbq! was een mooie dag met good company en good food.

Volgende plannen? Onderstel verder aanpakken, andere wielen en ooit laten spuiten, puntjes op de i zeg maar...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: S171

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
oh ja, mirrorfold kit zit er ook op, als de auto op slot gaat dan klappen de spiegels dicht en eenmaal op ACC gaan ze weer open... heb daarvoor gekozen omdat ik niet wil dat ze open gaan als ik voor een klein iets in de auto moet zijn...

Verder ook de bakolie vervangen met toyota bakolie en de difolie met Motul diffolie.